ג'ו לוי מונה למנכ"ל סופוס

"מתקפות סייבר נגד חברות קטנות ובינוניות עלולות להשפיע קשות על יכולתו של העולם לתפקד", אמר המנכ''ל החדש של ענקית הגנת הסייבר

ג'ו לוי, מנכ"ל סופוס

ג'ו לוי מונה למנכ"ל סופוס (Sophos), כך הודיעה החברה אתמול (ג'). לוי מכהן כמנכ"ל בפועל מאז ה-15 בפברואר, לאחר שכריס הגרמן, המנכ"ל הקודם שהיה בתפקיד יותר מעשור שנים – עזב במפתיע את תפקידו.

לוי פעיל מזה יותר משני עשורים בתעשיית אבטחת הסייבר. הוא היה בעבר סמנכ"ל הטכנולוגיות של סוניק וול, ושימש באותו התפקיד גם בבלו קואט (Blue Coat Systems), בטרם זו נמכרה לסימנטק ב-2016 תמורת 4.65 מיליארד דולר.

לוי הצטרף לסופוס ב-2015. באפריל 2023 הוא קודם לתפקיד נשיא קבוצת סופוס טכנולוגיות, בנוסף להיותו סמנכ"ל הטכנולוגיות ומנהל המוצר הראשי של החברה. לוי הוביל את הפיכתה של החברה מספקית של מוצרי אבטחת סייבר בלבד, לחברת ענק, המעניקה שירותי סייבר מנוהלים. כמו כן, הוא יזם והקים בתוך

סופוס את SophosAI ואת Sophos X-Ops – יחידת התפעול של מודיעין האיומים של החברה. מדובר בצוות של 500 מקצועני אבטחה, שמנפיק נתוני תקיפה בזמן אמת ונתונים היסטוריים. צוות התגובה מגן על יותר מ-21,000 ארגונים ברחבי העולם.

מהן תוכניות לוי וסופוס בהובלתו להמשך?

לוי מתכנן להרחיב את בסיס הלקוחות, החזק ממילא, של סופוס בשוק הביניים, הכולל כמעט 600,000 לקוחות ברחבי העולם, ואשר מייצר הכנסות שנתיות של יותר מ-1.2 מיליארד דולר.

אחד המיקודים של החברה הוא לסייע לארגונים הזקוקים להגנות בסיסיות ומורחבות מפני התקפות סייבר ממוקדות. ארגונים אלה כוללים בעיקר ארגוני תשתית וארגונים קטנים-בינוניים, החולשים על הבסיס העיקרי של הכלכלה העולמית ומהווים יעד תקיפה עיקרי: זאת, כי התוקפים מנצלים שוב ושוב שירותי גישה מרחוק חיצוניים, שהפכו להיות הווקטור הנפוץ ביותר, שבאמצעותו משיגים האקרים גישה ראשונית לרשתות ארגוניות.

"כאשר ארגונים קטנים ובינוניים משותקים עקב כופרות או מתקפות סייבר אחרות, גם הפעילויות העסקיות המקושרות לשרשרת האספקה נעצרות ומאטות את הכלכלה שלנו", אמר לוי. "חברות בכל גודל ומכל מגזר סובלות מנזק משני, כאשר חברות בשרשרת האספקה שלהן מותקפות. זה עלול להיות הרסני בדרכים בלתי צפויות, לעתים קרובות בגלל המורכבות ההולכת וגוברת של אופן הפעולה של הכלכלה הגלובלית המודרנית".

"המטרה שלנו", הוסיף לוי, "היא לעזור ליותר ארגונים בשוק הביניים – לפי הערכות, 99% מהארגונים נמצאים מתחת ל'קו העוני' באבטחת סייבר – להיות טובים יותר באיתור ובשיבוש התקפות סייבר".

עוד הודיעה החברה על מינויו של ג'ים דילדין כמנהל כספים. הוא הצטרף באחרונה לסופוס, לאחר ששימש סמנכ"ל הכספים של אימפרבה (Imperva), הישראלית במקורה. לפני כן היה סמנכ"ל הכספים של יחידת האבטחה הארגונית של סימנטק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים