HPE תמכור מניות בחברת הפצה סינית ביותר משני מיליארד דולר

Unisplendour, השותפה המקומית של HPE למיזם H3C, תרכוש ממנה 30% ממניות החברה תמורת 2.1 מיליארד דולר, וייתכן שבהמשך את יתר אחזקותיה תמורת 1.4 מיליארד נוספים

קיבלה אישור לרכישת ג'וניפר. HPE.

HPE מתכוונת למכור 30% מהמניות שלה בחברת ההפצה הסינית H3C לשותפתה המקומית למיזם, Unisplendour – כך דווח באחרונה. החברה מתכוונת לממש, אם תוכל, את המכירה הזו עד ה-31 באוגוסט השנה, כדי להזרים במהירות לקופה שלה סכום שאמור להגיע לכדי 2.1 מיליארד דולר. נכון להיום מחזיקה HPE ב-49% ממניות המיזם המשותף הזה, והיא שומרת לעצמה את האפשרות למכור את יתרת האחזקות שלה בחברה במועד מאוחר יותר, תמורת 1.4 מיליארד דולר נוספים.

יצוין ש-HPE הגישה את הבקשה לרשות האמריקנית לניירות ערך, ה-SEC, לאחר ששתי השותפות חתמו במהלך החודש על מזכר הבנות ביניהן.

H3C היא הספקית הבלעדית של שרתים, רשתות, אחסון, פתרונות IT ארגוניים ושירותים טכניים של HPE בסין.

המיזם יצא לדרך כבר ב-2010 – אז HP, עוד לפני הפיצול שלה ל-HPE ול-HP Inc, רכשה את 3Com, שהקימה את H3C בשיתוף פעולה עם וואווי. HP המירה את הפעילות של המיזם כולה לטובת שירותי המחשוב שהיא מציעה. Unisplendour נכנסה לתמונה ב-2015, עם רכישה של 51% מ-H3C, באמצעות חברה בת, כשהיקף ההכנסות השנתי הגיע כבר ל-3.1 מיליארד דולר.

לפי המסמכים שה-HPE הגישה ל-SEC, היא מתכוונת להשתמש בכספי מכירת המניות לצורך "השקעות אורגניות ואסטרטגיות כאחד, החזרת הון לבעלי המניות, פירעון ו/או פדיון של חובות, ומטרות תאגידיות כלליות". בכל מקרה, הרגולטור הסיני יצטרך לשים חותמת על המהלך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים