קליק ישראל רכשה את פעילות ומוצרי טאלנד בישראל

בכך תרחיב את יכולותיה בניהול וניתוח נתונים ותספק פלטפורמת דאטה מקצה לקצה, הכוללת סוויטה אחודה לניהול כלל תהליכי האינטגרציה וניהול הנתונים ● סכום הרכישה לא נמסר, אך מוערך במיליוני שקלים

עמית סיוון, מנכ"ל קליק ישראל

כמה חודשים לאחר שקליק (Qlik) העולמית הודיעה על רכישת טאלנד (Talend) – ספקית תוכנה בתחום אינטגרציית נתונים, הודיעה גם קליק ישראל מקבוצת חילן על רכישת כל פעילות הרישוי והתמיכה של מוצרי טאלנד בישראל מחברת אקורייט (Aqurate), אשר ייצגה את הפתרון של טאלנד בישראל. סכום הרכישה לא נמסר, אך מוערך במיליוני שקלים.

מוצרי החברה נרכשת שולבו בסל המוצרים של קליק כ-Qlik Talend Data Integration and Quality. בכך הופכת קליק ישראל למפיצה היחידה והבלעדית של מוצרי טאלנד בארץ והכתובת היחידה לכל פעילויותיה ומוצריה, לרבות שירותי תמיכה.

עם זאת, תמשיך אקיורייט, שממנה נרכשה הפעילות, ללוות את קליק בעבודה עם פתרונות טאלנד עד סוף 2024 וגם לאחריה, תמשיך לספק שירותים מקצועיים ללקוחות החברה כשותפה מקצועית.

2023 הייתה השנה השמינית ברציפות שבה הציבה גרטנר את טאלנד כמובילה בתחום של אינטגרציית נתונים והשישית בתחום של איכות נתונים. באותה הכרזה של גרטנר הוכרה קליק העולמית כמובילה בתחום האנליטיקה והבינה העסקית (BI), זו השנה ה- 14 ברציפות.

עמית סיוון, מנכ"ל קליק ישראל: "אנו שמחים וגאים על השלמת רכישת פעילות טאלנד בישראל, אשר מרחיבה משמעותית את יכולותינו ותאפשר לנו לספק ערך ללקוחותינו באמצעות פתרונות דאטה מקיפים וזריזים. המומחיות של קליק באינטגרציית נתונים, אנליטיקה, AI ולמידת מכונה בשילוב עם פתרונות האינטגרציה ואיכות הנתונים של טאלנד יספקו את הפתרון המקיף ביותר בתעשייה בתחום זה. פתרונות קליק עובדים עם כל מקור נתונים, ארכיטקטורה או מתודולוגיה, כדי להבטיח שהארגון יקבל תמיד את הנתונים שהוא זקוק להם בזמן המתאים, ולפיכך אנו צופים התרחבות משמעותית של לקוחות קליק-טאלנד בישראל והרחבת יכולות הדאטה ותחקור הנתונים שלהם בעקבות הרכישה".

לדבריו, ככל שגדל פיצול הנתונים עקב אלפי מקורות ויעדים, ארגונים נאלצים לבחור בין פתרונות מדור קודם לבין כמה פתרונות שונים עם אתגרי עלויות וחדשנות. שילוב הכוחות בין טאלנד וקליק פותר בעיה זו.

"עם רכישת טאלנד", הוסיף סיוון, "הופכת קליק להיות פלטפורמת דאטה מקצה לקצה, המציעה גישה חדשה לניהול וניתוח נתונים – הכוללת סוויטה אחודה לניהול כלל תהליכי האינטגרציה וניהול הנתונים, לרבות Data Catalog Data Quality ESB ,ETL ועוד. פתרונות אלו הופכים את הנתונים למהימנים ונגישים לעסקים ומאפשרים להם הרחבת היכולות הארגוניות, יעילות תפעולית, אוטומציה וחדשנות, אשר יובילו לאספקת נתונים אמינים ובזמן אמת, למען קבלת החלטות משופרת ותוצאות עסקיות חיוביות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים