בלעדי לאנשים ומחשבים

אמן רכשה את כידוד הנדסה במיליוני שקלים

בן פסטרנק, המנכ"ל והבעלים של קבוצת אמן: "אנו מזהים סינרגיה רבה בין המומחיות הטכנולוגית שלנו, לבין היכולות ההנדסיות של כידוד" ● בעקבות המהלך, הקבוצה נכנסת לשוק התכנון והליווי ההנדסי

בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן.

קבוצת אמן נכנסת לשוק התכנון והליווי ההנדסי, ברכישה של כידוד הנדסה. היקף הרכישה עומד על 7-8 מיליוני שקלים. במסגרת המהלך, אמן רכשה את מלוא השליטה בחברת ההנדסה והתכנון, מידיה של ביונד תלת מימד (‎Beyond3D‎).

הנרכשת עוסקת במתן שירותי תכנון, ליווי, ניהול והטמעת פרויקטים הנדסיים בתעשייה המכאנית. כידוד הנדסה הוקמה ב-2017 והיא פועלת בעולמות של התעשייה המכאנית – שינוע וטיפול בצובר ומוצקים, בתעשיית ההובלה הכימית-תהליכית (צנרת וכדומה), תעשיית המחצבים, הדשנים, המזון, האנרגיה, פארמה ונמלי הים. החברה מונה עשרות מהנדסים ומתכננים בעלי ניסיון והתמחויות מגוונות, ומאחוריה עשרות רבות של פרויקטים לאומיים.

רועי קניאס, מנכ"ל ומייסד כידוד הנדסה.

רועי קניאס, מנכ"ל ומייסד כידוד הנדסה. צילום: פרטי

"ישנה סינרגיה בין תחום ההנדסה לתחומי התוכנה וה-IT"

"החיבור עם קבוצת אמן, אשר יש לה פעילות רחבה גם באירופה ובארה"ב", הסבירו אצל הרוכשת, "יאפשר להרחיב את היצע השירותים הניתנים ללקוחות החברה, תוך מתן ערך הנדסי לפרויקטים בגדלים משתנים". עוד ציינו כי "ההחלטה לרכישה הגיעה מתוך ההבנה כי ישנה סינרגיה בין תחום ההנדסה לתחומי התוכנה וה-IT, וכי בתהליכים רבים ניתן לשלב מערכות טכנולוגיה ולייצר אוטומציה".

כידוד הנדסה תפעל בקבוצה כחברה בת ייעודית המתמחה בתחומה.

רועי קניאס, מנכ"ל ומייסד כידוד, ועשרות עובדי כידוד ומנהליה, יצטרפו ל-אמן, וימשיכו לפעול כיחידה עצמאית.

במחצית 2022 ביונד תלת מימד, שהונפקה ב-2021 בתל אביב, רכשה את כידוד הנדסה תמורת תשעה מיליון שקלים, במזומן ובמניות. כידוד הנדסה סיפקה את שירותיה ל-ביונד תלת מימד, לטובת הקמת מפעל הייצור של הרוכשת בחיפה.

בן פסטרנק, המנכ"ל והבעלים של קבוצת אמן: "אנו מזהים סינרגיה רבה בין המומחיות הטכנולוגית שלנו, לבין היכולות ההנדסיות של כידוד. הצוות של המהנדסים והיועצים ב-כידוד מביא מומחיות שתאפשר להגדיל את סל הפתרונות שאנו מציעים ללקוחותינו. נציב סטנדרט חדש למצוינות הנדסית ולחדשנות".

קניאס הוסיף וציין כי "השילוב בין הנדסה ותכנון לבין עולם ה-IT פותח דלת רחבה לעולם של חדשנות וצמיחה. הוא מאפשר הרחבת נתח השוק והובלה בתחום. עם אמן, נרחיב את ההשפעה על פרויקטים לאומיים ובינלאומיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים