ד"ר רונן קרייזמן מונה למנכ"ל רמות

הוא ינהל את חברת המסחור והידע של אוניברסיטת תל אביב, שמגלגלת 80 מיליון שקלים בשנה, ויחליף בתפקיד את קרן פרימור כהן

ד"ר רונן קרייזמן, מנכ"ל רמות.

ד"ר רונן קרייזמן מונה באחרונה למנכ"ל רמות – חברת המסחור והידע של אוניברסיטת תל אביב. הוא יחליף את קרן פרימור כהן, שסיימה באחרונה את תפקידה. מינויו אושר על ידי ועדת איתור.

ד"ר קרייזמן הוא מהנדס ובעל דוקטורט במדעים מדויקים ממכון ויצמן. בניסיונו התעסוקתי, הוא עבד בחברות סטארט-אפ וייעוץ אסטרטגי, ובשנים האחרונות הוא שימש בכמה תפקידים בכירים בידע, חברת המסחור של מכון ויצמן. בין היתר הוא ניהל את Win – זרוע הסטארט-אפים של המוסד האקדמי.

רמות עוסקת במסחור והוצאת הידע והטכנולוגיות של חוקרי אוניברסיטת תל אביב לתעשייה הישראלית והבינלאומית. בבעלות החברה אלפי פטנטים מסחריים, וכן הון מניות של עשרות רבות של חברות היי-טק וביו-טק. על פי נתונים עדכניים שנמסרו מהאוניברסיטה, היקף מסחור הידע הטכנולוגי של רמות עומד על כ-80 מיליון שקלים בשנה.

חלק מהחברות המוחזקות על ידי רמות הינן חברות פרטיות, שהמשקיעים הנוספים בהן הם חברות טכנולוגיה וקרנות הון-סיכון, וחלקן חברות ציבוריות, שנסחרות בבורסות בישראל ובארצות הברית. אחת מהן היא Run:ai, שנמכרה באחרונה לענקית המחשוב אנבידיה. תחת רמות פועלת גם קרן הון-הסיכון של אוניברסיטת תל אביב, TAU Ventures, שהינה אחת הקרנות המשמעותיות בישראל בשלבי ההשקעה המוקדמים בחברות טכנולוגיה – פרה-סיד וסיד.

לדברי ד"ר קרייזמן, "אני ניגש לנהל את רמות בציפייה להוסיף ולבסס שותפויות בנות קיימא עם מגוון גורמי טכנולוגיה, תעשייה והשקעה מקומיים ובינלאומיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים