ה-AI מגיעה גם למערכת ההפעלה של מחשבי ה-Chromebook Plus

אחד הכלים הללו, שמבוססים על מודל השפה הגדול ג'מיני של החברה, הוא האפשרות מכל מקום ברחבי המערכת להפעיל כלי לשכתוב טקסטים

בינה מלאכותית גם במחשבי Chrome Book.

במסגרת הקרב על שוק הבינה מלאכותית הכריזה גוגל על סידרת תכונות חדשות שהיא תשלב במערכת ההפעלה של למחשבים Chrome OS. תכונות אלו יהיו זמינות עבור מחשבים שמוגדרים כ-Chromebook Plus, הממוקדים בפרודוקטיביות ודורשים תצורת מינימום כדי לקבל את האישור מגוגל שהם כאלה – ומספר מחשבים חדשים כאלו יושקו בקרוב, בעיקר על ידי אייסר ואסוס, שמובילות את שוק ה-Chromebook.

את אחד הכלים הללו, שמבוססים על מודל השפה הגדול ג'מיני של החברה, הוא האפשרות מכל מקום ברחבי המערכת להפעיל כלי לשכתוב טקסטים, שהמקור שלהם יכול להיות קובץ טקסט, קובץ ODF, אתרים ברשת ואפילו אפליקציות רשות.

כלי חדש אחר יאפשר למשתמשים ב-Chreombook Plus להשתמש בסוג של צ'אטבוט כדי לייצר תמונות רקע אישיות עבור שולחן העבודה שלהם, וגם כאלה שישמשו לרקע בעת שמבצעים שיחות וידאו. עוד היבט גרפי של הבינה המלאכותית היוצרת כבר מוכר ממערכות אחרות של החברה, וזה 'מחק הקסם', שמאפשר לשנות תמונות, להגדיל ולהקטין, למחוק אלמנטים בתמונה ועוד.

יש גם חידושים במערכת ההפעלה שאינם מתקשרים ישירות עם בינה מלאכותית. אחד מהם הוא השילוב של אפליקציית המטלות עם אפליקציית היומן, והם יוצגו ביחד עם הלחיצה על התאריך בקצה שורת המשימות בשולחן העבודה.

בקרוב תשלב גוגל תכונות נוספות, כולל הקראה של תקצירי אתרי אינטרנט ומסמכים, אפשרות לשאול שאלות בנוגע למסמכים, וכן אפשרות להשתמש במחוות פנים ובמצלמת הרשת כדי לנווט ולשוט במחשב.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים