ג'טומייט מונתה לשותפת סאפ ישראל ב-Business Technology Platform

תסייע ללקוחות סאפ לאמץ חדשנות וליישם את הפלטפורמה העסקית-טכנולוגית SAP BTP בצורה מוצלחת ובעלת ערך עבור פעילותם העסקית

מימין: שרון בן ארי, מנהלת שותפים בסאפ ישראל, ואומיד והדטי, מייסד וסמנכ"ל טכנולוגיות בג'טומייט.

סאפ ישראל מינתה את ג'טומייט (Jutomate) כשותף עסקי לתחום SAP Business Technology Platform (SAP BTP). ג'טומייט תסייע ללקוחות SAP לאמץ חדשנות וליישם את הפלטפורמה העסקית-טכנולוגית SAP BTP בצורה מוצלחת ובעלת ערך עבור פעילותם העסקית.

ג'טומייט נוסדה בשנת 2019 ומונה כיום כ-20 עובדים. החברה מספקת שירותים ופתרונות בתחום הדאטה וה-AI מקצה לקצה במטרה לקבל תובנות עסקיות טובות יותר, תוך שימוש בכל המתודולוגיות הרלוונטיות בהתאם לצורכי הלקוח. לג'טומייט ידע ייחודי בתחום הדאטה הודות למגוון לקוחותיה, הטכנולוגיות שהחברה מיישמת והבעיות שפתרה במהלך השנים. לחברה לקוחות במגזרי התעשייה השונים בישראל, החל מחברות קטנות ועד ארגונים גדולים, בהם חברות רפואה, פארמה, סטארט-אפים בתחום הסייבר, איקומרס, פינטק, בנקים וממשלה.

הפלטפורמה העסקית-טכנולוגית SAP Business Technology Platform היא פלטפורמת ענן רבת עוצמה, המאפשרת לארגונים ליצור, להפעיל ולנהל פתרונות עסקיים בצורה חדשנית ואפקטיבית. היא כוללת מגוון רחב של יכולות כמו ניתוח ופיתוח יישומים, ניהול תהליכים עסקיים, ניהול דאטה, אינטגרציה ועוד.

אומיד והדטי, מייסד וסמנכ"ל טכנולוגיות ראשי בג'טומייט, אמר, כי "ארגון שלא שוקל להפוך את עצמו למונע על ידי נתונים – לא ישרוד. ארגונים אוספים מידע רב, והחוכמה היא לדעת להשתמש בו כדי לקבל החלטות עסקיות, להפחית עלויות ועוד. המינוי לשותף עסקי של SAP יאפשר לנו לסייע לארגונים להפיק את הערך המקסימלי מהנתונים שלהם באמצעות שימוש בכלים שמספקת פלטפורמת SAP BTP. היתרון המובהק של SAP BTP הוא שהכל נמצא תחת קורת גג אחת – בין אם מדובר בשירותי דאטה, BI, AI ועוד – אין צורך להשתמש בכלים נוספים, מה שמפשט ומייעל את העבודה".

שרון בן ארי, מנהלת שותפים ב-SAP ישראל, אמרה, כי "אנחנו שמחים לצרף את ג'טומייט למעגל השותפים של SAP ישראל, המתמחים בפלטפורמה העסקית-טכנולוגית SAP BTP. השותפות עם ג'טומייט תסייע ל-SAP ליישם את הפתרונות החדשניים של החברה בעולמות הדאטה וה-AI בקרב לקוחות בכל מגזרי התעשייה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים