גוגל מצמצמת את תוצאות החיפוש מבוססות ה-AI
לאחר שהניב תוצאות שגויות ומוזרות, גוגל מצמצמת חלק מהתשובות שמספק כלי ה-AI Overviews במנוע החיפוש שלה
גוגל הודיעה כי היא מצמצמת את השימוש בתשובות שנוצרות על ידי בינה מלאכותית במנוע החיפוש שלה.
לפני כשבועיים השיקה בארה"ב ענקית החיפוש את AI Overviews – כלי המספק תשובות מבוססות AI בתוצאות החיפוש, אבל הטכנולוגיה הכזיבה וזכתה לביקורות לא מחמיאות לאחר שהניבה תוצאות שגויות ומוזרות, בהן, למשל, המלצה לשים דבק על הפיצה שלהם, או עצה לאכול סלע קטן אחד ביום.
ביום חמישי האחרון שמו לב משתמשים ומומחי מנועי חיפוש שהרבה פחות שאלות מניבות תשובות AI בהשוואה לימים קודמים.
ראשת תחום החיפוש של גוגל, ליז ריד, אישרה בפוסט בבלוג ביום חמישי אחר הצהריים שהחברה מצמצמת חלק מתשובות הבינה המלאכותית של כלי ה- AI Overviews. החברה צמצמה את השימוש בפוסטים ברשתות חברתיות כחומר מקור לתשובות הבינה המלאכותית, משהה כמה תשובות בנושאים הקשורים לבריאות ו"הוסיפה הגבלות עבור שאילתות שבהן סקירות של AI לא הוכחו כמועילות", כתבה ריד בפוסט, וציינה, כי החברה ביצעה למעלה מתריסר שינויים טכניים, שמטרתם לשפר את המערכת. לדבריה, גוגל ניסתה לבדוק את הכלי ככל האפשר לפני ההשקה הרחבה יותר, אבל ריד ציינה, שההשקה בקנה מידה מלא חשפה מצבים רבים שהחברה לא התכוננה אליהם.
תגובות
(0)