פרטנר וקולטק זכו במכרז תקשורת במסלול האקדמי של המכללה למנהל

היקף המכרז מאות אלפי שקלים ● הפרויקט כולל מעבר למרכזיה מבוססת ענן, שתשרת את שני מוקדי השירות לסטודנטים

אבי דבורה, סמנכ"ל החטיבה העסקית בפרטנר.

חברת פרטנר, החטיבה העסקית, וחברת קולטק זכו במכרז תקשורת רחב היקף במסלול האקדמי של המכללה למנהל. היקף המכרז המוערך הוא מאות אלפי שקלים. המכרז הוא לשלוש שנים, עם אופציה להארכה.

המכרז כולל מעבר לטלפוניה בענן, אירוח בחוות השרתים של פרטנר, פריסת מתגים בכל מבני המכללה, קישור למתגי הליבה של פרטנר, עם שירותי ערך מוסף, וכן אבטחת מידע.

בנוסף כולל הפתרון יכולות ניהול מוקד שירות מתקדם (Contact center) של חברת קולטק, המתממשקות למערכת הליבה של המכללה גלבוע, הכוללת יכולות CRM, לריכוז הפניות של הסטודנטים המתעניינים.

לדברי צור אהרון, סמנכ"ל מערכות מידע של המכללה: "חיפשנו מערכת שתספק לנו מענה לצורך לשרת טוב יותר את הסטודנטים שלנו, הן של המועמדים והן של אלו שכבר לומדים. כיום הם מקבלים את השירותים באמצעות שני מוקדים, והמעבר לענן יאפשר לנו לשרת אותם טוב יותר, תוך שימוש ביכולות וכלים טכנולוגיים מתקדמים". 

אהרון ציין עוד ש-"הפרויקט הוא חלק מתפישה אסטרטגית שהנהלת המכללה מובילה, המבוססת על הטמעת חדשנות שתשתלב בכל תהליכי הלמידה שלנו, בדגש על יכולות וכלי AI.

במכללה למנהל לומדים 9,500 סטודנטים בשמונה בתי ספר, לכל התארים. סמנכ"ל החטיבה העסקית בפרטנר, אבי דבורה ומנכ"ל קולטק, יניב וינר בירכו על הזכייה במכרז, שיספק, לדבריהם, פתרון תקשורת מקיף וחדשני. 

מנכ"ל קולטק, יניב וינר: "אנו גאים ומודים למכללה למנהל על הבחירה בפתרון של קולטק. זכינו לשיתוף פעולה מלא, משלב האפיון ועד ליישום. אגף מערכות המידע, בהובלת סיניה, מנהלת מערכות המידע, אפיינו את הדרישות והצרכים בצורה מדויקת, מקצועית ובשקיפות מלאה, והובילו בכך להצלחת הפרויקט. כמובן תודה מיוחדת לחטיבה העסקית של פרטנר, אשר הובילה את הפרויקט בהצלחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים