כל העיניים על התצפיתניות החטופות

התנועה למאבק באנטישמיות שחררה סרטון, פרי יצירתו של יהב דרייזין, המציג את התמונות "לפני" ו"אחרי" החטיפה של התצפיתניות החטופות, שצבר עד כה כבר למעלה מחמישה מיליון צפיות

"כל העיניים עליהן".

בסוף השבוע האחרון שחררה התנועה למאבק באנטישמיות (CAM) סרטון המציג את התמונות האייקוניות של התצפיתניות החטופות לירי אלבג, קרינה ארייב, אגם ברגר, דניאלה גלבוע ונעמה לוי "לפני" ו"אחרי" החטיפה, כשהן "מרחפות" בין קשתות שער ברנדנבורג בלב ברלין. מ-CAM נמסר כי מטרת הסרטון, שצבר עד כה כבר למעלה מחמישה מיליון (!) צפיות, "לתרום למאמצי ההסברה הישראלית בזירה הבינלאומית בצורה חדשנית ופורצת דרך, שמעוררת את סקרנות הצופה, גוררת שאלות ומייצרת באז משמעותי, ולהשאיר בראש החדשות את סוגיית החטופים ואת הדרישה לשחרורם". על הפרויקט חתום הפרסומאי יהב דרייזין, והוא עושה שימוש בצילום וידיאו בטכנולוגיית תלת ממד על מנת לייצר אפקט מוחשי של רחפנים במרחב.

יהב דרייזין: "הצלחנו לפצח דרך חדשנית ובולטת על מנת להעביר מסרים הסברתיים קשים בזירה הבינלאומית. סדרת הסרטונים שיצרנו ביחד עם התנועה למאבק באנטישמיות זוכים לחשיפה אדירה ומייצרים שיח וסיקור בינלאומי נרחב. אנחנו עושים שימוש בכלים קריאטיביים וטכנולוגיים מעולם השיווק ורותמים אותם להסברה ויצירת שיחה. הסרטונים הקודמים עסקו גם הם בנושא החטופים ואכזריות החמאס, והם צולמו במגוון יעדים מוכרים בערים מרכזיות ברחבי העולם, על מנת להנגיש את המסרים לקהל הבינלאומי.

הסרטון הנוכחי, כאמור, נועד להפנות את תשומת הלב העולמית למצוקתן של התצפיתניות החטופות המוחזקות עדיין בשבי החמאס, והכיתוב ALL EYES ON THEM עם ההאשטאגים "bringthemhomenow#" ו-"turnthehorrorintohope#" מחדד את המסר ומתכתב עם הכיתוב הפרו-פלסטיני "כל העיניים על רפיח" שנגע לפעולה הצבאית בלב עזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים