מנכ"ל ARM אופטימי: ניידים עם מעבדי החברה ישתלטו על שוק ה-PC

"נתח השוק של ARM בסביבת Windows - אני חושב, באמת, שבחמש השנים הבאות הוא יכול להיות טוב יותר מ-50%", אמר רנה האס באחרונה בראיון לרויטרס

אופטימי. מנכ"ל ARM, רנה האס.

הדור הנוכחי של המעבדים של קוואלקום למחשבים ניידים, מעבדי ה-Snapdragon X, ושיתוף הפעולה עם מיקרוסופט עם ההשקה של תקן Pilot+ PC גורמים ל-ARM לחשוב רחוק וגבוה מאוד.

לפי מנכ"ל החברה, רנה האס, שוק ה-PC יראה בעוד חמש שנים מהפך, כשניידים המבוססים על ARM יהוו יותר מ-50% ממנו – לעומת אחוזים בודדים כיום בלבד, אם בכלל, בשוק שנשלט בידי מעבדי ה-x86 של אינטל ו-AMD.

ARM היא זו שהטכנולוגיה והקניין הרוחני שהיא מפתחת מהווים את הבסיס לרוב יצרניות המעבדים לשוק הסלולרי, אבל לא רק. קוואלקום כבר שנים לא מעטות מנסה להציע פתרונות של מעבדי מחשבים ייעודיים לייצור מחשבי Windragon, אבל עד עתה, זה היה כישלון כמעט מוחלט.


אולם הפעם האופטימיות ב-ARM, וגם בקוואלקום, רבה במיוחד – גם בגלל שבכל הקשור ל-Pilot+ PC מיקרוסופט נתנה לחברה לרוץ בודדת לאורך כמה חודשים. העדכון הגדול הבא של Windows 11 צפוי רק בסתיו, אז יבואו לידי ביטוי המעבדים החדשים של AMD, שגם הכריזו על מעבדי ה-AI החדשים שלהם ב-קומפיוטקס הנוכחית.

"נתח השוק של ARM בסביבת Windows – אני חושב, באמת, שבחמש השנים הבאות הוא יכול להיות טוב יותר מ-50%", אמר האס בראיון לרויטרס.

מנכ"ל קוואלקום, כריסטיאנו אמון, שנשאל מאוחר יותר במסגרת מסיבת העיתונאים של החברה ב-טאייפיי מה דעתו על הצהרתו של האס, אמר שלדעתו מדובר בהערכה מציאותית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים