גאדג'Time: מקרן שמאפשר לצפות ביורו קצת אחרת

Philips NeoPix Smart 230 מבטיח, לפי החברה, תמונות דינמיות ברזולוציה טבעית של FHD, עם הקרנה בגודל של עד 80 אינץ', ומגיע עם תכונת הגדרה מיידית חדשנית, כדי ליצור תצוגה טובה יותר

NeoPix Smart 230.

ישראל, באופן מאכזב אם כי צפוי לחלוטין, שוב לא העפילה לאליפות אירופה בכדורגל, יורו 2024. הטורניר, שייערך הפעם בגרמניה, יתחיל ביום ו' בשבוע הבא. על אף שאנחנו לא שם עם הנבחרת, זה לא ימנע מאתנו, הישראלים, שצמאים לאסקפיזם, לעקוב מקרוב אחרי המשחקים, שישודרו בטלוויזיה.

ביקונקט משיקה בדיוק בימים הללו סדרה של מקרנים חדשים מבית פיליפס, לאלה שרוצים לצפות קצת אחרת – למשל על קיר לבן גדול, ובמקרה של NeoPix Smart 230 קטן המידות, באופן יחסי, על כל משטח שטוח.

NeoPix 230 Smart מבטיח, לפי החברה, תמונות דינמיות ברזולוציה טבעית של FHD, עם הקרנה בגודל של עד 80 אינץ’. הוא גם מגיע עם תכונת הגדרה מיידית חדשנית, שמתקנת באופן אוטומטי כל תמונה מוטה או מטושטשת, כדי ליצור תצוגה טובה יותר, מלבנית, מדויקת וברורה, ביחס של 16:9, עם יחס הטלה של 1.2:1, ועם תיקוני יישור על הציר האופקי וגם האנכי.

המקרן שוקל כ-2.5 ק"ג בלבד, כך שהוא קל יחסית, והוא תומך בבלוטות' 5.0, בחיבורי HDMI ו-USB כדי לקבל נתונים. הוא מצויד גם בשני רמקולים יחסית חזקים, בהספק של 5 וואט. מנורת הלד מספקת בהירות של עד 250 ניט, יחס ניגודיות של 3,000:1 ואורך חיים של 30 אלף שעות. המחיר עומד על 1,599 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים