טוויליו ישראל מגייסת עשרות עובדים

בעקבות זכיות משמעותיות במספר פרויקטים רב בשוק ה-Contact Center, החברה בישראל מתרחבת ומגייסת עובדים חדשים למגוון רחב של תפקידים: אנשי פיתוח, מנהלי פרוייקטים, בודקי תוכנה ועוד

יניב כהן, מנהל פעילות טוויליו בקבוצת אמן.

טוויליו (Twilio) ישראל – המיישמת פלטפורמת תקשורת מובילה בעולם ה-Contant center – הודיעה על גיוס של עובדים לעשרות משרות במגוון רחב של תפקידים, ביניהם אנשי פיתוח, מנהלי פרויקטים, בודקי תוכנה ועוד. החברה עדכנה כי הטאלנטים שיתקבלו יזכו לעבוד בסביבה פורצת דרך, צעירה ודינאמית.

בעקבות זכיות משמעותיות של החברה במספר פרויקטים רב בשוק ה-Contact Center, טוויליו ישראל החליטה להתרחב ומגייסת כעת את העובדים החדשים.

על פי הודעת החברה, "בשנה האחרונה לקחה טוויליו את ההובלה בשוק ה-Customer Engagement באופן בולט, עם זכיות משמעותיות בקרב לקוחות אנטרפרייז רבים, והיא שותפה למהפיכה משמעותית שלא קרתה בשוק כבר למעלה מ-20 שנה".

בקרב לקוחות החברה נמנים ביטוח ישיר, מימון ישיר, חברת הפינטק הבינלאומית Nayax, איילון חברה לביטוח, משטרת ישראל, הכשרה חברה לביטוח, בזק בינלאומי, רשת מלונות דן ורבות נוספות.

"ההתרחבות המשמעותית משקפת את הצמיחה המדהימה בשוק הישראלי"

יניב כהן, מנהל פעילות Twilio ישראל, בקבוצת אמן (Aman): "בזכות זכייה במספר רב של פרויקטים משמעותיים בשוק הישראלי והבינלאומי, הפעילות הולכת וגדלה. ההתרחבות המשמעותית שאנו חווים משקפת את הצמיחה המדהימה שהשיגה טוויליו בשוק הישראלי. העובדים.ות החדשים.ות שיגיעו לכאן יזכו לעבוד עם טכנולוגיה עילית, בסביבת עבודה של סטארט-אפ, עם הלקוחות הגדולים במשק, בסביבה אנרגטית המניעה חדשנות ומצוינות".

קבוצת אמן מייצגת בישראל את חברת טוויליו העולמית, המתמחה בעולמות תקשורת רב-ערוצית, Customer Support, ומסעות לקוח. הפתרון של טוויליו מאפשר אינטגרציה מלאה בין כל הערוצים (Omnichannel), בעברית, עם התאמה מלאה לשוק הישראלי וחיבור מלא למסע הלקוח בארגון.

אמן היא אחת מ-5 חברות ה-IT המובילות בישראל, ומעסיקה כ-3,500 עובדים בארץ ובעולם. בבעלותה 16 חברות בנות, המעניקות פתרונות B2B בכל תחום טכנולוגי – דאטה, דיגיטל, סייבר ואבטחת מידע, ניהול ידע, פיתוח, תשתיות, שרשרת אספקה, אסטרטגיות שבבים ועוד, כולל פתרונות של כוח אדם טכנולוגי במודלים של מיקור חוץ ו-Offshore.

להגשת קורות חיים – היכנסו לקישור הבא.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בדוי

    אבל אין אף משרה באתר החברה בישראל

  2. איציק ב.

    אמן מגייסים לתפקידי הטמעה ולא טוויליו למה לפייק סתם ????

אירועים קרובים