מטא השיקה קבוצות מסנג'ר שייקראו "קהילות"

השימוש בתכונה החדשה, ובצ'אטים הקהילתיים, יאפשר למשתמשים להצטרף לקבוצות המבוססות על נושאים, תחביבים או תחומים ספציפיים, ובכך ליצור אינטראקציה עם רשת רחבה יותר של אנשים החולקים עניין משותף דומה

יציע מעכשיו תוכנת קהילות, לפעילות חברתית קבוצתית דרכו. המסנג'ר של פייסבוק.

מטא (Meta) – החברה האם של פייסבוק, ווטסאפ, אינסטגרם וחברות אחרות – השיקה לאחרונה פיצ'ר חדש לאפליקציית המסנג'ר (Facebook Messenger) שלה, העונה לשם 'קהילות' (Communities). מדובר בתכונה שמטרתה לספק למשתמשים פלטפורמה במתכונת צ'אט, לשם התחברות עם אנשים בעלי דעות דומות, בנושאים בעלי עניין משותף, אבל הפעם מבלי להיכנס לקבוצות הפייסבוק הקלאסיות והוותיקות. תכונת 'קהילות' החדשה היא חלק מהמאמצים המתמשכים של מטא לשפר את מעורבות המשתמשים וליצור אינטראקציות חברתיות משמעותיות יותר בתוך הפלטפורמות שלה.

לפי המדיה העולמית, התכונה החדשה נועדה לעזור לארגונים, לבתי ספר ולקבוצות פרטיות אחרות לתקשר בצורה מאורגנת ומובנית יותר. הפיצ'ר יאפשר למשתמשים ליצור קבוצות של עד 5,000 אנשים, ללא צורך בדף פייסבוק.

באמצעות השימוש ב-קהילות, משתמשים יוכלו מעתה להצטרף לקבוצות המבוססות על נושאים, תחביבים או תחומי עניין ספציפיים, מה שיאפשר להם ליצור אינטראקציה עם רשת רחבה יותר של אנשים שחולקים תשוקה דומה או התעניינות באותו נושא מסוים. התכונה הזו אמורה לא רק להקל על היווצרותן של קהילות וירטואליות, אלא גם לעודד משתמשים להשתתף בדיונים, לשתף תוכן ולבנות מערכות יחסים עם חברי קבוצה אחרים שיש להם איתם תחומי עניין משותפים.

קהילת נשים גולשות במסנג'ר, כהגדמה שהציגה מטא.

קהילת נשים גולשות במסנג'ר, כהגדמה שהציגה מטא. צילום: מטא

מטא דוחפת יותר פעילות חברתית נוחה וזמינה למשתמשיה

בדף העזרה שלה החברה ציינה כי הקהילות במסנג'ר מיועדות לשיחות ציבוריות יותר, בהשוואה לקבוצות הפייסבוק הקיימות. החברה הבהירה גם שבקהילות, כל החברים הנוכחיים והעתידיים יוכלו לראות את תוכן הצ'אטים.

בנוסף להשקת הקהילות, מטא הפיקה באופן פעיל עדכונים ותכונות שונות על פני הפלטפורמות שלה, כדי להעשיר את חוויית המשתמש – החל בשילוב של חוויות מציאות מדומה ועד להרחבת פונקציונליות המסחר האלקטרוני, מטא שואפת להציע למיליארדי המשתמשים בה מערכת אקולוגית חברתית כוללת, הנותנת מענה לצרכים ולהעדפות המגוונות שלהם.

נזכיר כי מטא השיקה תכונה של קהילות בווטסאפ שלה עוד בשנת 2022. באותה שנה החלה החברה גם לדבר על שילוב הקהילות במסנג'ר, אבל הביצוע התמהמה. הצגת תכונת קהילות החדשה גם במסנג'ר כעת משקפת את המחויבות של הענקית ממאנלו פארק לטפח סביבה חברתית מותאמת ואינטראקטיבית יותר, שבה משתמשים יכולים לא רק להישאר מחוברים למעגלים החברתיים הקיימים שלהם, אלא גם לגלות ולעסוק בקהילות חדשות, ואולי בכאלו המתאימות באופן מדויק עוד יותר לתחומי ההתעניינות הספציפיים שלהם.

המהלך האחרון הזה מסמן כי מטא מתכווונת להמשיך לחדש ולפתח את הפלטפורמות שלה כך שיצרו יותר מעורבות (Engagement) של המשתמשים, וספציפית השילוב של תכונות כמו 'קהילות' מסמל את נחישות החברה לספק למשתמשים חוויה חברתית דינמית ומעשירה במיוחד.

התכונה החדשה מתגלגלת לכל המשתמשים ברחבי העולם כעת ובקרוב תוכלו לעשות בה שימוש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים