אנטרו סקיוריטי השלימה סבב גיוס בסך 18 מיליון דולר

החברה השלימה את סבב A, שהכספים שגיוסו בו ישמשו אותה לקידום עבודות המו"פ, על מנת להמשיך את פועלה בשוק ההגנה על זהויות לא אנושיות ולהרחיב את מערך השיווק שלה

מימין לשמאל: איציק אלבס, מייסד משותף ומנכ"ל, ו-אדם שריקי, מייסד שותף וסמנכ"ל טכנולוגיות, אנטרו סקיוריטי.

חברת הסטארט-אפ אנטרו סקיוריטי (Entro Security) – המפתחת את פלטפורמת הסייבר הראשונה בעולם למיפוי, ניהול והגנה על זהויות לא אנושיות (NHI – ר"ת Non-Human Identities) וסיקרטים (Secrets – מפתחות גישה לשירותי ענן) – הודיעה על השלמת גיוס הון סבב A בהיקף של 18 מיליון דולר.

את הסבב הובילה קרן Dell Technologies Capital בהשתתפות המשקיעים הנוכחיים StageOne Ventures ו-Hyperwise Ventures.

אנטרו תשתמש בהון שגויס כדי להרחיב את פעילותה בשוק הגלובלי ולענות על הביקוש הגדול לפלטפורמה במספר שווקים מרכזיים.

אנטרו גייסה סך הכל 24 מיליון דולר מאז הקמתה באוקטובר 2022, כולל גיוס סיד בהובלת StageOne Ventures  ו-Hyperwise Ventures, ובהשתתפות מספר אנג'לים בולטים מעולם הסייבר, לרבות מיקי בודאי וראקש לונקאר.

האימוץ המהיר של תשתיות ענן ושירותי SaaS הוליד מאות אלפי זהויות לא אנושיות בלתי מנוהלות בארגונים, כגון מפתחות API, חשבונות של שירותים שונים, וטוקנים. על פי מחקרים בתעשייה, מספרם של אלה גדול פי 45 לעומת זהויות אנושיות, כלומר, בארגון שמעסיק 1,000 עובדים יהיו 45,000 זהויות לא אנושיות. המספר הגדול של הזהויות הלא אנושיות והסיקרטים הללו יצר פרצות אבטחה רחבות, שנוצלו על ידי האקרים כדי ליזום גל חדש של מתקפות בעלות פרופיל גבוה, לרבות הפריצה לדרופבוקס שהתרחשה לאחרונה.

זהויות לא אנושיות וסיקרטים – איום סייבר דומיננטי

הפלטפורמה של אנטרו מחזירה את השליטה על ניהול מחזור החיים של זהויות לא אנושיות, סיקרטים, זיהוי ותגובה למתקפות בזמן אמת. היא גם מאפשרת לצוותי אבטחה ליישם ולבצע אוטומציה בתחום הסיקרטים וניהול זהויות לא אנושיות, לרבות יכולות של זיהוי ותגובה למתקפות בזמן אמת. הפלטפורמה מספקת להם מפת-על ותמונה מפורטת של כל הזהויות הלא אנושיות והסיקרטים ומרכזת במקום אחד את מלוא הנתונים לגביהם, תוך ציון ההקשר שלהם. היכולות הללו מספקות לצוותי האבטחה יכולת מעקב אחר כל שירותי הענן, אפליקציות ה-SaaS ומערכות באתר הלקוח. היא גם מאפשרת לצפות במפה של כל הזהויות הלא אנושיות באופן מיידי עם היווצרותן, כולל נקודות האחסון והחשיפה שלהן במערכות וסביבות שונות בארגון, וכן מעשירה ומוסיפה הקשר עסקי לכל זהות לא אנושית, עם יכולת להבין מי הבעלים, ההרשאות, היקף השימוש, הגורם שיצר אותה, מועד רוטציה ועוד. בנוסף, היא מסוגלת לזהות ולתעדף סיכוני אבטחה, לתקן פרצות ולחסום גישה לא מורשית לנתונים ולנכסים דיגיטליים קריטיים. וכן ליישם מנגנון שמזהה ומגיב בזמן אמת למתקפות, ולמנוע שימוש בלתי מורשה באמצעות זיהוי התנהגות חריגה של ישויות לא אנושיות. בנוסף, הפלטפורמה מיישמת אוטומציה של תהליך תיקון סיכוני האבטחה שזוהו, תוך חסכון בזמן ובמשאבים לצוותי האבטחה והפיתוח. וכן מאפשרת ציות לדרישות רגולטוריות כמו SOC2, GDPR ורגולציות נוספות באמצעות בקרות גישה חזקות ואמצעי אבטחה.

איציק אלבס, מייסד משותף ומנכ"ל אנטרו סקיוריטי: "דו"חות של יבמ ושל וריזון דירגו זהויות לא אנושיות וסיקרטים כסוג מתקפות הסייבר השני בהיקפו, ובעל ההשפעות הפיננסיות ההרסניות ביותר עבור ארגונים. זו הסיבה שהעניין בפלטפורמה שלנו נסק בקרב מנהלי אבטחה בארגונים. אנו נשתמש בהון שגויס כדי להמשיך להוביל תחום זה, לשרת את לקוחותינו ולהרחיב את עסקינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים