אנבידיה ואורקל מנצחות, ומסיימות סיבוב מרתק של יורו

טורקיה-אנבידיה הפעילה את העוצמה של כלי ה-AI וניצחה 3:1 את גיאורגיה-F5, וכריסטיאנו רונאלדו-לארי אליסון הוכיח שגם בגיל מבוגר יש לו מה לתת

19/06/2024 12:04
כריסטיאנו רונאלדו, כוכב נבחרת פורטוגל-אורקל.

כלל ידוע בעולם הטכנולוגי הוא שאין דבר כזה תוכנה ללא באגים. בכל תוכנה יתגלה באיזשהו שלב באג כזה או אחר. בכדורגל, לצערנו, יש הרבה משחקים שמסתיימים עם באג משמעותי בדמות משחק ללא שערים – 0:0. לשמחתנו, במחזור הראשון של משחקי היורו 2024, שהסתיים אתמול (ג'), לא היה ולו משחק אחד שהסתיים בתוצאה העגומה הזאת. כמעט בכל המשחקים נכבשו שלושה שערים ויותר, ורק שלושה משחקים הסתיימו בניצחונות דחוקים 1:0. הרבה מאוד גולים הובקעו משערים מרהיבים מחוץ לרחבה, וכמעט שלא היו פנדלים.

כשכלי ה-AI מנצחים את הגנת המידע

את יום המשחקים אתמול פתחה טורקיה-אנבידיה, שמציגה נבחרת חזקה ומלהיבה, בגיבוי של קהל גדול. לטורקיה-אנבידיה יש מנועים חזקים, שאפשרו לה להציג משחק שוטף ואנרגטי, תוך הפעלת חוכמת AI אמיתית.

מולה עלתה גיאורגיה-F5, שהציגה נבחרת מפתיעה, שידעה להעביר את העומסים של המשחק מההגנה להתקפה בצורה מפתיעה. זה די מתבקש, כי הם משתמשים בכלי איזון העומסים של F5. אולם, מהצד ההגנתי, גיאורגיה לא השתמשה במשחק הזה בכלי ההגנה החזקים של F5 – מה שאפשר לטורקיה-אנבידיה למצוא כל הזמן את הפרצות בהגנה שלה ולהפציץ אותה במטח של ניסיונות הבקעה (22 בעיטות לשער).

המשחק היה מותח עד השנייה האחרונה, כאשר בדקה ה-90 נענשה גיאורגיה-F5 בגלל עלייה של השוער לרחבה של טורקיה-אנבידיה, שמטרתה הייתה לנסות להשוות. כאשר מהמרים על כל הקופה ומשאירים למנועים של טורקיה-אנבידיה שער חשוף – חוטפים. התוצאה הייתה גול שהכריע סופית את המשחק בתוצאה של 3:1.

היורו האחרון של רונאלדו-אליסון

אחת היריבות במשחק האחרון של המחזור הייתה פורטוגל-אורקל, בראשותו של האחד והיחיד, כריסטיאנו רונאלדו-לארי אליסון. גם בגיל 39 (רונאלדו) ובגיל 79 (אליסון), השניים ממשיכים להוביל את הנבחרת והחברה שלהם מבלי להתייחס לגיל.

רונאלדו נראה פחות זועם מאשר ביורו הקודם, ופחות ניסה לדחוף את עצמו ולכבוש גולים סוליקו, כמעט ללא שיתוף פעולה עם השחקנים האחרים. פורטוגל של 2024 היא נבחרת הרבה יותר מגוונת ועם הרבה כישרונות, כשם שאורקל של 2024 היא כבר לא רק חברת מסדי נתונים ו-ERP, ומציגה יכולות מפתיעות בעולם הענן, שמבוססות על פתרונות שפותחו על בסיס התובנות והלקחים של חברות הענן אחרות.

פורטוגל היא מדינה שרבים מהישראלים הפכו בשנים האחרונות להיות אזרחים שלה, ואורקל היא אחת מחברות התוכנה שהביעו את התמיכה הגדולה ביותר בישראל במלחמה הנוכחית. פורטוגל-אורקל באה ליורו כדי לקיים את הריקוד האחרון של רונאלדו, והיא לא מתכוונת לוותר.

מול האורקלים מליסבון, או פורטו, התייצבה צ'כיה-אדובי. מדובר בנבחרת עם היסטוריה ארוכה, שחוזרת לבמה הגדולה של היורו עם שלל כלים התקפיים, מרעננים ומפתיעים. היא הייתה יריבה ראויה לפורטוגל-אורקל עד לדקה ה-92, שבה הבקיעה יריבתה את שער הניצחון.

המחצית הראשונה הייתה קצת משעממת, אבל במחצית השנייה, צ'כיה התחילה להעז והפעילה את הכלים של אדובי – בעולמות האי-קומרס, העריכה וההוצאה לאור, ועוד. אדובי-צ'כיה הבקיעה שער שהדהים את כולנו, והייתה הרגשה של הפתעה באוויר. אלא שהבעיה העיקרית שלה הייתה הגנתה, שספגה שני גולים: האחד באשמת השוער, עם הדיפה של כדור על שחקן ההגנה, שהסתיימה בגול עצמי, והשני נוצר כתוצאה ממצב של כדור שעבר בין הרגליים של שחקן ההגנה, כשהיה במצב כריעה.

ההמלצות שלי לצ'כיה-אדובי לקראת המשחקים הבאים הן למנות CISO חזק להגנה שלה ולהתקין מוצרי אבטחת מידע חזקים. מהצד השני, פורטוגל הוכיחה שוב שאסור להספיד את אורקל, שלפעמים נכנסת מאוחר למשחק (כמו בעולם הענן), אבל לא מתייאשת, ומצליחה לקחת הובלה ולנצח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים