גפני הורה לרשות המיסים להציג תוכנית להסרת חסמים בענף הקריפטו

ח"כ משה גפני, יו"ר ועדת הכספים: משרדי הממשלה מטילים אחריות אלה על אלה ● ניר הירשמן, מנכ"ל פורום חברות הקריפטו: "מבריחים מכאן תעשייה של 174 חברות, עם השקעות של מעל 3.85 מיליארד דולר"

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני.

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני (יהדות התורה), הורה אתמול (ג') לרשות המיסים להציג תוכנית להסרת חסמים בענף הקריפטו. זאת, לאחר סדרת דיונים שערכה הוועדה על החסמים הניצבים בפני חברות בעולמות הקריפטו, הבלוקצ'יין וה-ווב 3.

במסגרת סדרת הדיונים הופיעו בפני הוועדה נציגי הממשלה, וח"כ גפני מתח עליהם ביקורת ואמר כי הם מגלגלים את האחריות האחד על השני.

הדיון אתמול התקיים לבקשת ח"כים מהקואליציה והאופוזיציה כאחד, וביניהם דן אילוז (הליכוד), ולדימיר בליאק (יש עתיד), אוהד טל (הציונות הדתית), ינון אזולאי (ש"ס) ויצחק קרויזר (עוצמה יהודית).

ניר הירשמן, מנכ"ל פורום חברות הקריפטו, הבלוקצ'יין וה-ווב 3.

ניר הירשמן, מנכ"ל פורום חברות הקריפטו, הבלוקצ'יין וה-ווב 3. צילום: יעל צור

בדיון השתתף ניר הירשמן, מנכ"ל פורום חברות הקריפטו, הבלוקצ'יין וה-ווב 3, שאמר כי "בזמן שבארצות הברית מעבירים חוקים שמאפשרים לתעשייה לפרוח ואירופה מקדמת במהירות את הווב 3, ישראל ממשיכה לעמוד במקום, ולמעשה, מבריחים מכאן תעשייה טכנולוגית-פיננסית של 174 חברות, כ- 3,800 עובדים והשקעות של מעל 3.85 מיליארד דולר. בלית ברירה, ולמרות הרצון להישאר כאן, בארץ, גם החברות הישראליות נאלצות לחפש מדינות אחרות לפעול מהן אם הן רוצות להמשיך ולהתקיים. הגיע הזמן לפתור את החסמים הקיימים ולפעול למען התעשייה ועתידה, ולא לחסל מנוע צמיחה משמעותי, ואפילו קריטי לישראל בימים שכאלה".

ח"כ שרן השכל (הימין הממלכתי) אמרה כי "המדינה לוקחת אזרחים שרוצים לשלם מיסים והופכת אותם לעבריינים. יש כאן כשל מרכזי והתפקיד שלנו, כמי שמעוניינים שכלכלת ישראל תתפתח ותהיה כלכלה יציבה, הוא לדאוג לחקיקה שתאפשר את זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים