א.מ.ת מיחשוב רוכשת חברת IT קפריסאית

היקף העסקה – 4.3 מיליון דולר ● החברה הקפריסאית, EAG Global Tech Operations, עוסקת בעיקר בפיתוח תוכנה, פיתוח מוצרים ושירותים דיגיטליים והטמעות של יישומים טכנולוגיים

אנדרס ריכטר, מנכ"ל א.מ.ת מיחשוב.

א.מ.ת מיחשוב מרחיבה את פעילותה ורוכשת 51% מחברת EAG Global Tech Operations, חברה המאוגדת בקפריסין ועוסקת באספקת שירותים טכנולוגיים מקצועיים ומנוהלים, בדגש על שירותי פיתוח תוכנה, פיתוח מוצרים ושירותים דיגיטליים והטמעות של יישומים טכנולוגיים. פעילותה היא גלובלית ומתבצעת מול לקוחות באירופה, בישראל ובארה"ב.

בשנת 2023 רשמה החברה מחזור הכנסות של כ-6.5 מיליון דולר, רווח תפעולי של כ-1.5 מיליון דולר (המהווה כ-23% מההכנסות) ורווח נקי בסך כ-1.4 מיליון דולר.

על פי ההסכם, א.מ.ת מחשוב רוכשת את השליטה בחברת EAG  באמצעות רכישה של  51% ממניות EAG בתמורה לסך כולל של כ-4.3 מיליון דולר ובתום, שנתיים ממועד השלמת העסקה היא תרכוש את יתרת המניות בחברה. התמורה על יתרת המניות תחושב על בסיס התוצאות העסקיות של EAG בשנתיים העוקבות למועד השלמת העסקה.

אנדרס ריכטר, מנכ"ל א.מ.ת מחשוב מסר: "רכישת חברת EAG הגלובלית הנה חלק מהיעדים והאסטרטגיה העסקית של א.מ.ת מחשוב בעולמות התוכן של פיתוח תוכנה ומוצרים ושירותים דיגיטליים. האסטרטגיה שלנו כוללת צמיחה אורגנית, כמו גם צמיחה באמצעות רכישות של חברות שפעילותן סינרגטית לפעילות החברה. פעילות EAG תצטרף לפעילות ה-Offshore הקיימת אצלנו, ותאפשר לנו להרחיב את הפעילות העסקית שלנו בחו"ל על בסיס לקוחות EAG ויכולות המכירה והפיתוח שלה בחו"ל. הרכישה מציגה פוטנציאל צמיחה וסינרגיה ניהולית, מקצועית ותפעולית עם כלל הפעילות בקבוצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים