תגידו מזל טוב: מאסק הביא לעולם ילד 12 במספר עם בכירה בנוירלינק

זה שוב קרה ושיבון זיליס - שכבר עשתה עם יזם הטק המפורסם תאומים ב-2022 - הוסיפה בשקט עוד צאצא שישא את השם מאסק ● זיליס היא דמות מפתח בחברת שתלי המוח של המולטי-מיליארדר

הביאו לעולם עוד ילד. אילון מאסק ושיבון זיליס.

יזם הטק חסר המנוח אילון מאסק אישר באחרונה לתקשורת כי הפך שוב לאב לצאצא חדש – שהוא ילדו ה-12. מאסק הכחיש את הטענות שנלוו לדיווחים הרבים במדיה כי ניסה לשמור את לידתו של התינוק בסוד. תינוקו החדש של מאסק, שלצד פועלו המסעיר בנוירלינק הוא גם המייסד והמנכ"ל של החברה SpaceX וטסלה וכן הבעלים של הרשת החברתית X, הגיע לאוויר העולם כבר בתחילת השנה הנוכחית – אבל ההפיכה לאב לילד תריסר במספר התפרסמה רק בסוף השבוע האחרון.

את הילד החדש הרתה וילדה שיבון זיליס, בכירה בנוירלינק (Neuralink) – החברה שמאסק ייסד ושעוסקת בחיבור המוח האנושי למחשב. לזיליס ולמאסק יש כבר תאומים, שנולדו בנובמבר 2021.

מאסק, מולטי-מיליארדר שנמצא רוב הזמן בראש טבלה עשירי תבל, הכחיש את הטענות שניסה לשמור את לידת הילד החדש בסתר. לדבריו, "כל החברים והמשפחה שלנו יודעים. לא לפרסם הודעה לעיתונות, שתהיה מוזרה, אין פירושו 'סוד'".

יצוין כי המידע החדש הזה על משפחתו המתרחבת עוד יותר של מאסק, עם בכירה בחברה שלו, מגיע על רקע מחלוקות משפטיות מתמשכות הקשורות למערכות היחסים שלו והתנהלותו במקומות העבודה שבבעלותו ושהוא מוביל. בעבר כבר הופיעו מספר דיווחים בדבר התנהגות בלתי הולמת, לכאורה, מצידו כלפי נשים המועסקות ב-SpaceX, ואליהם נוספה תביעה שצצה באחרונה, ושבמסגרתה הוא הואשם ביצירת סביבת עבודה עוינת ולא רצויה, גם בהקשר של יחסיו עם נשים העובדות תחתיו.

מאסק מטפל באופו אישי באוכלוסיית העולם המתדלדלת

בשלב המסוים כבר אין ספק לאיש שמאסק החליט להקים משפחה גדולה. אולי לא מדובר בהרכב המשפחתי הקלאסי והמקובל, אבל ברור שמאסק מעוניין להיות אב לילדים רבים ככל שאפשר. מאחורי העשייה הזו נמצאת אידיאולוגיה – מאסק שב והסביר כי הוא מאוד מודאג מהירידה בנפח אוכלוסיית העולם. הוא אף אמר כי "שיעור ילודה קורס הוא הסיכון הגדול ביותר שעומד בפני הציוויליזציה, ללא כל ספק", וקרא לתושבי כדור הארץ, בניגוד למה שמקובל לשמוע, להרבות בהולדת ילדים.

נזכיר כי בנוסף לשלושת ילדיו עם זיליס, יש למאסק עוד ילדים ממערכות יחסים ונישואים קודמות – מאשתו לשעבר, הסופרת הקנדית ג'סטין ווילסון וכן מקשריו עם בת זוגו לשעבר, המוזיקאית גריימס, איתה הוא מסוכסך כיום משפטית, בעיקר סביב משמורת על גידול הילדים המשותפים של השניים.

מאסק ו-ווילסון הביאו לעולם את ילדם הראשון, שמת מוות בעריסה כשהיה תינוק רך. אחר כך, בשנת 2004, ילדו תאומים בשם חאבייר אלכסנדר וגריפין, ולאחריהם שלישייה – דמיאן, קאי וסקסון, שהם כיום כבר מתבגרים. את בנו בן השנתיים בעל השם המוטרף X Æ A-Xii ובתו הפעוטה, אקסה (Exa), ששמה מתייחס למונח מתחום מחשוב העל, exaFLOPS, הביא לעולם יחד עם גריימס. בנוסף מעניין לדעת כי התאומים עם זיליס נולדו שבועות לפני שגריימס הביאה לעולם עם מאסק את אקסה, בכלל דרך פונדקאית, בדצמבר.

עוד פרט מסקרן הוא חשיפתה של בתו הטרנסית של מאסק. באפריל 2022 היא פנתה לבית המשפט בבקשה לשנות את שם משפחתה ולהתנתק באופן חוקי מהיזם המפורסם, ואמרה שהיא לא רוצה "להיות קשורה לאבי הביולוגי בכל דרך, צורה או מתכונת". העותרת – שענתה לשם חאבייר אלכסנדר לפני שבחרה להפוך מבן לבת, ושכעת שמה הוא ויויאן ג'נה ווילסון – היא כיום כבר בת 20.

למרות המחלוקות והמורכבות סביב חייו האישיים, והביקורת של רבים על "פועלו" בכל הכרוך בהולדת עוד ועוד צאצאים, מאסק ממשיך להביע בפומבי את התלהבותו מהאבהות. בדיון על גודל המשפחה שבו השתתף הצהיר במפורש: "אני רוצה כמה שיותר ילדים שאהיה מסוגל לבלות איתם ולהיות להם אבא טוב. בראבו למשפחות גדולות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים