ג'מיני של גוגל מגיע לאפליקציות Workspace

ג'מיני נגיש בכל אחת מאפליקציות Workspace באמצעות פאנל צידי, ומאפשר לבצע פעולות AI מבלי לצאת מהיישום ● ג'מיני נוסף גם לאפליקציית Gmail לאנדרואיד ול-iOS

גוגל מנגישה את בוט ה-AI שלה, ג'מיני, באפליקציות Workspace שלה למנויים בתשלום.

פאנלים צידיים של ג'מיני יופיעו ב-Docs, Sheets, Slides, Drive ו-Gmail. בנוסף, ג'מיני שולב גם באפליקציית Gmail לאנדרואיד ול-iOS.

ג'מיני ב-Docs יעזור למשתמש לערוך ולנסח מחדש את הטקסט שהוא כותב, לסכם מידע, להציע שיפורים וליצור תוכן חדש על סמך קבצים אחרים. ב-Sheets, הוא יסייע ליצור טבלאות, ליצור נוסחאות ולפשט פונקציות שונות של Sheets באמצעות הדרכת המשתמש כיצד לבצע משימות מסוימות. הפאנל הצדדי ב-Slides יסייע ליצור תמונות מותאמות אישית ולסכם מצגות, בעוד שב-Drive הוא יוכל לסכם כמה מסמכים בבת אחת בלי הצורך לפתוח  אף לא אחד מהם.

ב-Gmail, ג'מיני יכול לסכם שרשורי דוא"ל, להציע תגובות, לעזור בניסוח הודעות דוא"ל חדשות ולסייע באיתור מידע מתוך תיבת הדואר הנכנס או מקובצי Drive של שח המשתמש.

ב-Gmail עבור אנדרואיד ו-iOS, ג'מיני יכול לסכם גם את שרשורי האימייל. באפליקציות לנייד אין פאנל צד, כמובן, אבל נוסף כפתור בחלק העליון של האימייל ליצירת סיכום. בחודש הבא, יציע ג'מיני תשובות חכמות הקשריות בלחיצת כפתור, המבוססות על תוכן השיחות במיילים. בחודש הבא תופעל ב-Gmail גם תכונת שאלות ותשובות המבוססות על מידע במיילים, כמו למשל, "באיזו שעה מתחיל הרסיטל של קלואי בשבת?"

פאנלים צידיים של ג'מיני באפליקציית Slides.

פאנלים צידיים של ג'מיני באפליקציית Slides. צילום: גוגל

התכונות החדשות זמינות למנויים בתשלום ל-Google One AI Premium, או למנויים לתוסף ג'מיני עבור Business, Enterprise, Education ו-Education Premium.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים