יאיר אמסטרדם מונה למנכ"ל ורביט

לאחר ששימש כמנכ"ל זמני מאז חודש פברואר, כעת הודיעה החברה - המפתחת ומנהלת פלטפורמת אינטליגנציה מילולית מובילה - על מנויו של אמסטרדם למנכ"לה הקבוע

יאיר אמסטרדם, מנכ"ל ורביט.

חברת ורביט (Verbit), המפתחת ומנהלת פלטפורמת אינטליגנציה מילולית (Verbal Intelligence), הודיעה על מינויו של יאיר אמסטרדם למנכ"לה, וזאת לאחר ששימש כמנכ"ל זמני מאז חודש פברואר.

אמסטרדם הוא בעל ניסיון של מעל לשני עשורים בניהול, ושימש מנהל תפעול ראשי (COO) ונשיא ורביט. הוא כיהן בעבר סמנכ"ל רכש גלובלי ב-ורינט מערכות (Verint Systems), כמנהל תפעול ראשי ב-Ex Libris וב-ProQuest ומכהן בדירקטוריון Glassbox. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ושימש מרצה במי"ל בתחומי ניהול תפעול, רכש בינלאומי וניהול מו"מ.

מאז כניסתו לתפקיד המנכ"ל הזמני השיקה ורביט שורה של חידושים טכנולוגיים עבור לקוחותיה, בהם את טכנולוגיית התמלול Captivate™ – המספקת פתרונות מדויקים שניתן להתאים לצרכי הלקוח הספציפיים; את Legal Real-Time, המבצעת תמלול אוטומטי מבוסס בינה מלאכותית של דיונים משפטיים עבור עורכי הדין ברחבי ארה"ב; ושותפות אסטרטגית עם ENCO, המעניקה ללקוחות המדיה של ורביט מגוון אפשרויות עבור מקודדי חומרה וכתוביות בענן. בנוסף שילבה החברה את Gen.VTM – כלי בינה מלאכותית המבוסס על Generative AI, המעניק למשתמשים בפלטפורמה אפשרות לייצר תובנות מתוך הטקסט בזמן אמת.

"יכולותיו כמנכ"ל הן הרבה מעבר לניהול אופרציה"

"יאיר הוכיח את יכולותיו ומנהיגותו בשנים האחרונות כסמנכ"ל התפעול ונשיאה של ורביט. מאז שנכנס לתפקידו כמנכ"ל בפועל בפברואר האחרון, נוכח הדירקטוריון ביכולותיו כמנכ"ל שהינן הרבה מעבר לניהול אופרציה. יש לו את החזון הדרוש ואת המחויבות המלאה להוביל אותה לעבר מימוש חזון זה בעזרת מוצרים חדשניים, עתירי טכנולוגית AI מתקדמת. אנחנו כבר רואים את הניצנים הראשונות של עבודתו בכיוון זה ואנו עוקבים בציפייה בטוחה לראות את ורביט מממשת את הפוטנציאל האמיתי הטמון בה, תחת ידו של יאיר". אמר חבר הדירקטוריון רוב שוורץ, שותף מנהל בקרן Third Point Ventures.

יאיר אמסטרדם, מנכ"ל ורביט: "אני מודה לדירקטוריון החברה על האמון בי, וגאה להיכנס לתפקיד של מנכ"ל ורביט. כחברה מובילה בתחום האינטליגנציה המילולית, אנחנו מחויבים לחדש ולהביא לשוק טכנולוגיות AI חדשות המסייעות ללקוחותינו להשיג את המטרות והיעדים העסקיים שלהם".

ורביט מפתחת ומנהלת את פלטפורמת האינטליגנציה המילולית מהבולטות בעולם, המבצעת תמלול באמצעות שילוב של בינה מלאכותית ובינה אנושית על מנת לספק פתרון חכם ומהיר לתמלול מקצועי, שמעביר את משמעות הדברים באופן המדויק ביותר.

הטכנולוגיה של ורביט יודעת לפענח כל מבטא, לזהות מונחים בתחומים שונים, לסנן רעשי רקע ועוד, ומסייעת בין היתר לחברות ולארגונים בהנגשה ובתיעוד. הפלטפורמה מספקת באמצעות GenAI תובנות מעל גבי המלל המתועד, בהן סיכומים, ראשי פרקים, מילות מפתח, הצעות לכותרות ושאלות על גבי הטקסט. היא גם מייצרת תובנות ומזהה מידע חשוב, ומעבירה אותו למקומו המיועד בתוך תהליכי העבודה של הלקוח.

החברה הוקמה בשנת 2017 ופועלת ממשרדים בישראל, ארה"ב, בריטניה, אוקראינה וקנדה. ל-ורביט למעלה מ-4,000 לקוחות, מתוכם כמה מהארגונים מהגדולים בעולם בתחומי התקשורת, הטכנולוגיה, האקדמיה, המשפט ועוד, בהם רשת פוקס, CNN ,NBC, הרווארד, סטנפורד, לונדון ביזנס סקול, קורסרה, קלטורה ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים