הואשם: התחזה ברשת לנערה וגרם לקטינים לבצע בעצמם מעשים מיניים

כתב אישום הוגש באחרונה לבית המשפט המחוזי בלוד, על ידי פרקליטות המדינה, נגד אושרי בוחניק בן ה-29 - מורה למתמטיקה שלימד בחדרה ובבית ינאי - בגין סדרת מעשי סדום ומעשים מגונים במרמה בקטינים באמצעות הרשת

מורה בן 29 מחדרה מואשם בהתחזות לצורך ניצול מיני של נערים ברשת.

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד אושרי בוחניק (29 מחדרה), בגין סדרת מעשי סדום ומעשים מגונים במרמה בקטינים באמצעות הרשת. 

על-פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד סתיו גרוסמן ממחלקת הסייבר, בוחניק, מורה למתמטיקה שלימד בחדרה ובבית ינאי, הפעיל מגוון פרופילים פיקטיביים באינסטגרם, בטלגרם, באומיגל ובווטסאפ והציג עצמו במרמה כנערה בשם "אלין" המעוניינת לקיים עם קטינים קשרים מיניים באמצעות הרשת.

בוחניק פנה לקטינים ברשת באמצעות הפרופילים הפיקטיביים, והציע להם לקיים עם הדמות הפיקטיבית יחסי שליטה, במסגרתם ידרשו הקטינים לעשות כל מה שיתבקשו על ידה. הוא הבטיח לקטינים שהם יזכו לפגוש את "אלין" בעתיד.

הקטינים, שחשבו כי הם משוחחים עם נערה בת גילם, ביצעו בעצמם מעשים מיניים, לרבות מעשי סדום ומעשי אוננות, צילמו זאת ושלחו לנאשם, וקיימו עימו שיחות וידיאו, בהתאם להוראותיו, כשהם נופלים טרף למעשה המרמה שלו.

כתב-האישום שהוגש נגד בוחניק כולל תשעה אישומים בעבירות של גרם מעשה סדום בנסיבות אינוס, גרם מעשה מגונה, עשיית פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, ושיבוש מהלכי משפט.

לצד כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה למעצר עד תום ההליכים, תוך שהיא מציינת את מסוכנותו של הנאשם ואת החשש מפני שיבוש מהלכי משפט על ידו. 

החקירה נפתחה בעקבות פניית קטין למוקד יחידה 105 בלהב 433, שניהלה את החקירה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים