עקב הסכם OpenAI-אפל: ChatGPT זמין למשתמשי Mac ללא מנוי

כחלק משיתוף פעולה שנרקם בין החברות, הודיעה OpenAI כדי השיקה אפליקציית ChatGPT עבור מערכת ההפעלה הממוחשבת של אפל, macOS, וכל מחשב אפל עם מעבד M1 ומעלה יכול להוריד את צ'אטבוט ה-GenAI הפופולרי בחינם

מתחיל לשאת פירות. ההסכם בין אפל ל-OpenAI.

במהלך כנס המפתחים האחרון שלה הודיעה אפל, כזכור, על השקת מאמצי הבינה המלאכותית שלה תחת השם Apple Intelligence. למרות שבחברה ממשיכים לפתח מאחורי הקלעים מערכת עצמאית משלה, בינתיים הניצנים של הבינה המלאכותית במערכות ההפעלה של החברה מבוססים על שיתוף פעולה עם OpenAI.

במסגרת שיתוף הפעולה הזה הודיעה OpenAI כדי השיקה אפליקציית ChatGPT עבור מערכת ההפעלה הממוחשבת של אפל, macOS, וכל מחשב עם מעבד M1 ומעלה של אפל יכול להוריד את האפליקציה בחינם. הגרסה הזו של הצ'אטבוט מבוססת על המודל GPT-4o.

הכריז על Apple Intelligence: קרייג פדגריג'י, סגן נשיא בכיר להנדסת תוכנה באפל.

הכריז על Apple Intelligence: קרייג פדגריג'י, סגן נשיא בכיר להנדסת תוכנה באפל. צילום: לכידת מסך

למעשה מדובר באפליקציה שנמצאת ברקע. לחיצה על המקשים Option+רווח מעירה את ChatGPT, ומציגה אפשרויות שאמורות להיות קשורות למה שמוצג על המסך: למשל סיוע בכתיבת קוד, עריכת תמונה, עריכת טקסטים, וכדומה.

אפל, דרך אגב, למרות שיתוף הפעולה הנוכחי עם OpenAI, לא התחייבה לבלעדיות. מאחורי הקלעים היא עדיין ממשיכה עם גוגל במשא ומתן לשימוש בצ'אטבוט מבוסס ג'מיני (Gemini) במערכות שלה. ייתכן ששני הבוטים יפעלו זה לצד זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים