למידה ומחשבה טובה למפונים מהצפון בני הגיל השלישי

באחרונה הסתיים קורס יישומי סמארטפון לגיל השלישי, שהתקיים במסגרת פרויקט "קהילה לדורות", בתמיכת ג'וינט אשל ובשיתוף עמותת מחשבה טובה - והכשיר מבוגרים שפונו מבתיהם בישובי המועצה האזורית מבואות חרמון

המפונים בני הגיל השלישי שלמדו עם מחשבה טובה בצפון.

באחרונה נערך במלון קיבוץ לביא אירוע סיום קורס יישומי סמארטפון לגיל השלישי, במסגרת פרויקט "קהילה לדורות", בתמיכת ג'וינט אשל ובשיתוף עמותת מחשבה טובה. בקורס השתתפו תלמידים ותיקים, אשר פונו מבתיהם בישובי המועצה האזורית מבואות חרמון.

בקורס נלמדו תוכנות, אפליקציות וכלים טכנולוגיים כמו: יומן גוגל, צילום, Gmail, ווטסאפ ועוד כלים יישומיים שמאפשרים לאנשים בגיל השלישי יכולות תקשורת עם בני משפחתם.

אורח הכבוד באירוע הסיום היה ראש מועצת מבואות חרמון, בני בן-מובחר, שאמר: "אנחנו רוצים לראות את התושבים שלנו ואת הקהילה שלנו חזקים, ולראות את כולם בבית. אני שמח על ההזדמנות של ההעשרה החשובה שיזמה עמותת 'מחשבה טובה', להעביר שיעורים וחיבור לטכנולוגיה מתקדמת ולחיבור ותקשורת עם האהובים שלכם".

משתתף התוכנית, אבנר שפירא, בן ה-81, ציין: "שמחתי להגיע ללמוד את התכנים המעולים, וכמה שחשבתי שאני יודע ומכיר את הסמארטפון שלי, הבנתי שיש לי עוד הרבה ללמוד. כיף גדול שחושבים עלינו".

אלון ארצי, מנהל פעילות מחוז צפון במחשבה טובה: "זכות גדולה עבורנו לבוא אליכם ולהעניק קצת מהידע שלנו על העולם הטכנולוגי. הכלים שלמדתם בתוכנית יאפשרו לכם לנהל את חייכם ביעילות, לתקשר עם בני משפחותיכם, רחוקים כקרובים, ויעזרו גם לשמר זיכרונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים