פורסם קול קורא להגברת החדשנות בענף הבנייה

רשות החדשנות ומשרד הבינוי והשיכון שפרסמו את הקריאה יחלקו לזוכים מענק של שלושה וחצי מיליון ש' ● דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות: "הכנסת טכנולוגיה לתחום עשויה לסייע רבות להגברת הפריון, קצב הבנייה והבטיחות"

דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות.

רשות החדשנות ומשרד הבינוי והשיכון פרסמו באחרונה קול קורא להגשת תוכניות מחקר לקידום יכולות טכנולוגיות של ענף הבנייה. הזוכים יקבלו מענק של שלושה וחצי מיליון שקל.

הקול הקורא מתייחס לנושאים הבאים: בנייה מתועשת, פיתוח מערכות אוטומציה בתהליכי בנייה, רובטיקה שתשלב בתהליכי הבנייה, כמו גם פיתוח של מוצרים וחומרים מתקדמים וחדשניים.

אחת המטרות לעיתוי הפרסום הוא המחסור בעובדים זרים, שמשפיע על קצב הבנייה וכן על היצע הדירות. כמו כן המהלך נועד לסייע בייעול תהליכי הבנייה והגברת השימוש באוטומציה וכלים ממוחשבים בתחום.

יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון. צילום: רונן חורש, לע"מ

"ישנה חשיבות גבוהה לשיפור פריון העבודה של ענף הבנייה"

דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות: "הכנסת טכנולוגיה לתחום הבנייה עשויה לסייע רבות להגברת הפריון, הגברת קצב הבנייה והבטיחות. מהלך זה עשוי להתניע את פיתוחן של טכנולוגיות חדשניות בסקטור הבנייה, לקדם יישום והטמעה של כלים ואמצעים מתקדמים לשיפור הענף, ולתרום ליכולתה התחרותית של מדינת ישראל ולמקם אותה בחזית הידע והמחקר, והיישום העולמי, בתחום זה".

יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון: "ענף הבנייה בישראל מהווה חלק משמעותי וחשוב בפעילות הכלכלית של המשק, הן בהיקף התוצר הענפי והן בשיעורו בתוצר הכללי של המשק. לאור זאת, ישנה חשיבות גבוהה לשיפור פריון העבודה של ענף הבנייה, באמצעות יישום והטמעה של טכנולוגיות אשר מייעלות ומשפרות את איכות ותהליכי הביצוע".

לכניסה אל הקול הקורא וללמידת פרטיו לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים