דיווחים: אפל עובדת על AirPods עם מצלמות מובנות

מצלמות אינפרא-אדום יכולות להפוך את חוויית המחשוב המרחבי של אפל למציאותית יותר

עם מצלמות? AirPods Pro של אפל.

דיווחים אחרונים של האנליסט הוותיק של אפל, מינג-צ'י קאו, מספרים שאפל מתכננת לשלב מצלמות אינפרא-אדום ב-AirPods עד 2026, בהסתמך על סקר שרשרת האספקה של החברה.

אם תשאלו למה זה טוב, מסתבר שהמצלמות יכולות לעזור לאפל לחזק את משקפי המציאות המועשרת הנוכחיות והעתידיות שלה עם תכונות אודיו מרחביות משופרות. קאו הצביע על כך, שחיבור האוזניות המשופרות הללו עם משקפי Vision Pro יכול להפוך את חוויית המחשוב המרחבי של אפל למציאותית יותר. לדוגמה, "אם משתמשים מסובבים את ראשם כדי להסתכל בכיוון מסוים, ניתן להדגיש את מקור הקול בכיוון הזה", אמר האנליסט.

עבור אלה שלא מעוניינים "לשפוך" אלפים על משקפי אפל, מצלמות ה-IR יכולות להציע יתרונות אחרים, בהם שימוש במחוות ל-AirPods. מודול ה-IR יכול להיות דומה למקלט שמפעיל את תכונת זיהוי הפנים של אפל, FaceID.

הדו"ח של האנליסט תואם לדיווח קודם של מארק גורמן מבלומברג, שציין, כי אפל בוחנת את הרעיון של AirPods המופעלים על ידי מצלמה.

אם אפל אכן תשלב מצלמות באוזניות שלה, יהיה זה מהלך המשך של המגמה ארוכת שנים עבור ענקית הטכנולוגיה. לאחר שהפכה את האוזניות הלבנות המינימליסיות שלה לסמל סטטוס בעידן ה-iPod, הפכה אותם אפל בהדרגה לחכמות יותר עם השנים, והוסיפה תכונות כמו קישוריות אלחוטית, ביטול רעשים, מעקב ראש, בקרות מגע ופקודות קוליות.

בעבר דווח גם שאפל בוחנת AirPods עם יכולות של מעקב בריאות, אבל החברה לא פרסמה פונקציונליות כזו עד היום, מה שהיה אולי לטובה, כי חברות שניסו זאת נכשלו, וגם המותגים הגדולים נמנעו מ"לדחוף" טכנולוגיה למעקב בריאות לאוזני המשתמשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים