שיפור ב-Designer של מיקרוסופט: יכולת ליצור תמונות רוחב או גובה

עד כה אפשר מחולל התמונות של מיקרוסופט, המבוסס על ה-Dall-E 3 של OpenAI, ליצור תמונות מרובעות בלבד בגודל 1024X1024 פיקסלים, אבל מעתה ניתן יהיה ליצור גם תמונות לרוחב או לאורך, בגודל 1792x1024 פיקסלים

גם תמונות רוחב וגובה ב-Designer של מיקרוסופט.

אחד האלמנטים היותר שמישים במודלים שמוצאים לשימוש באופן ציבורי הוא שזה מאפשר לאנשים ליצור תמונות, ציורים וכיוצא בכך על סמך כמה פקודות טקסטואליות. משתמשי Copilot של מיקרוסופט מכירים לצרכים הללו את Designer, שמבוסס על ה-Dall-E 3 של החברה הטובה החדשה OpenAI, לצד מודל ה-GT-4o שמפעיל את Copilot עצמו.

אבל מעבר לכך שלכל משתמש יש מספר מוגבל של "חיזוקים" – כפי שמכנים במיקרוסופט סוג של אסימונים, המאפשרים ביצוע מהיר של השאילתות – עד עתה הייתה מגבלה מוזרה עוד יותר: המשתמשים לא יכלו לקבוע את גודל התמונה שהם רוצים ש-Designer ייצר עבורם, עד מגבלה מסוימת, כמובן, שנובעת מכמות המידע שהמנוע יכול לעבד בו זמנית.

מיקרוסופט אמנם מציעה ארבע הצעות לכל בקשה, אבל כולן מוצעות בגודל של 1024×1024 פיקסלים, כלומר תמונות מרובעות לחלוטין.

אבל זה עומד להשתנות, אם כי לא באופן בלתי מוגבל ולא עם בחירה במסגרת מגבלות גודל, אבל בכל זאת עם שינוי שיכול להיות די משמעותי לאלו שמרבים להשתמש בכלי הבינה המלאכותית הזה: מעתה ניתן יהיה לבחור ליצור גם תמונות לרוחב או לאורך, בגודל של 1792×1024 פיקסלים. את הבחירה בגודל ובתצורה של התמונה המשתמשים יעשו לפני שהם יריצו כל שאילתה.

התכונה אמורה להיות זמינה, כאמור, בקרב כל המשתמשים, אך מדובר בהשקה מתגלגלת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים