אמן הקימה מערכת משכנתאות בהראל ביטוח

הראל היא חברת הביטוח היחידה שהחלה להציע משכנתאות, בעקבות פתיחת השוק לתחרות על ידי הרגולטור ● גורמים בענף העריכו את היקף הפרויקט בשלושה מיליון שקל

שי גלילה, מנכ"ל הראל המשמר מחשבים.

אמן דיגיטל מקבוצת אמן הקימה מערכת לניהול פעילות נטילת המשכנתאות בהראל ביטוח ופיננסים. הפרויקט החל בספטמבר 2023 והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו בשלושה מיליון שקל.

המערכת, שעלתה לאוויר לפני ימים אחדים, תאפשר להראל – חברת הביטוח היחידה שהחלה להציע משכנתאות, בעקבות פתיחת השוק לתחרות על ידי הרגולטור – להעניק שירות איכותי ויעיל יותר ללקוחותיה. המערכת תשמש כלי עזר ליועצי המשכנתאות של הראל, ותביא לניהול כל התהליכים באופן דיגיטלי ומכל מקום.

המערכת מבוססת על פלטפורמת LowCode של אאוטסיסטמס (Outsystems), מה שאיפשר קיצור זמנים וצמצום עלויות. המערכת תאפשר להראל 60+ – זרוע המשכנתאות של קבוצת הראל – להעניק שירות איכותי ויעיל יותר ללקוחותיה בעת מתן משכנתאות. המערכת תאפשר שיתוף פעולה הדוק יותר בין הצוות העסקי לצוות הטכנולוגי, קיצור זמני הפיתוח והתאמה מהירה לשינויים – וכל זאת תוך שמירה על איכות ואמינות התוצרים.

זיו אברמוביץ', סמנכ''ל פיתוח בקבוצת אמן.

זיו אברמוביץ', סמנכ"ל פיתוח בקבוצת אמן. צילום: יח"צ

"המערכת תאפשר להראל להגדיל את פעילותה בתחום האשראי"

שי גלילה, מנכ"ל הזרוע הטכנולוגית בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים, אמר כי "בפרויקט זה, הקבוצה סיימה שלב נוסף בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שהיא עוברת בשנים האחרונות. המערכת תאפשר ל-הראל לשפר את עבודתם של משווקי המשכנתאות שלה, באמצעות שירות מותאם ומהיר ללקוחות".

זיו אברמוביץ', סמנכ"ל פיתוח, קבוצת אמן, הוסיף כי "המערכת תאפשר להראל להגדיל את פעילותה בתחום האשראי ולהרחיב את מקורות ההכנסה והרווח של הקבוצה. הפרויקט המבוסס על טכנולוגיית Low Code, מאפשר פיתוח מהיר, גמיש ומותאם לצרכים העסקיים של הראל".

טל גור אריה, מנהל תחום ה-Low Code באמן דיגיטל.

טל גור אריה, מנהל תחום ה-Low Code באמן דיגיטל. צילום: אסף ספקטור

טל גור אריה, מנמ"ר ומנהל פעילות אאוטסיסטמס באמן דיגיטל, ציין כי "עם הפלטפורמה של אאוטסיסטמס קיצרנו משמעותית את זמני הפיתוח, ב-30-40%. הפרויקט מדגים את הפוטנציאל האדיר של טכנולוגיית LowCode לשנות את אופן פיתוח התוכנה בארגונים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יובל

    ברכות להראל המצטרפת מעט באיחור לכלל חברה לביטוח, הפניקס, ומנורה מבטחים במתן משכנתאות. להיות רביעית ולהכריז על ראשונה פוגע במוניטין גם של הדובר וגם של העיתון. אין שום רפורמה ש"איפשרה" מתן משכנתאות על ידי חברת ביטוח. מאז ומעולם זה אפשרי. כלוו עושה זאת מעל עשור.

אירועים קרובים