יום בחיי: אברהים פחורי, דירקטור דוקומנטציה ב-PTC

אימון כושר, התנדבות, עבודה במרכז הפיתוח החדש של PTC בחיפה וזמן איכות עם הילדות, בהסעות - אבל לא רק ● אברהים פחורי, בן 49 מנוף הגליל, מתאר עבורנו יום בחייו

אברהים פחורי, דירקטור דוקומנטציה ב-PTC.

אברהים פחורי הוא איש אשכולות: הוא עובד בחברת התוכנה PTC כדירקטור דוקומנטציה, מוביל תוכנית להנגשת ההיי-טק לתלמידי תיכון, עושה אימוני כושר כמה וכמה פעמים בשבוע, ועם כל זה מקפיד על זמן איכות עם שלוש בנותיו.

פחורי, בן 49, נשוי ותושב נוף הגליל, עובד במרכז הפיתוח החיפאי של PTC, שעבר באחרונה למתחם הטכניון. הוא מנהל צוות של עובדים, שמתעדים את מגוון התוכנות של החברה, שהטכנולוגיה שלה מסייעת לחברות כגון פולקסוואגן, אינטל וטושיבה, שהן רק שלוש מהלקוחות של PTC, לנהל את מחזור חיי המוצר שלהן. כבר כמה שנים חורי מוביל בחברה תוכנית התנדבותית להנגשת ההיי-טק לתלמידי תיכון ערבים ויהודים. במסגרת התוכנית הוא מביא קבוצות של תלמידי תיכון לביקור במרכז הפיתוח של PTC, כדי שייחשפו לטכנולוגיות חדשניות כגון בינה מלאכותית, מציאות רבודה והדפסת תלת ממד.

צוות הדוקומנטציה במרכז הפיתוח של PTC בחיפה.

חלק מצוות הדוקומנטציה של PTC. צילום: יח"צ

איך נראה יום בחייו? הוא מפרט:

06:00 מתעורר ואוכל ארוחת בוקר קלילה עם הבנות. לאחר מכן אני מקדיש חצי שעה ללימוד של שפה חדשה – כרגע אני לומד ספרדית וצרפתית באמצעות אפליקציה.

07:30 יוצא לאימון כושר. אני מקפיד לעשות ספורט לפחות 3-4 פעמים בשבוע, ומשלב אימוני כוח ואירובי.

09:30 נוסע למרכז הפיתוח בחיפה, שעבר באחרונה לתוך מתחם הטכניון, בשל האמונה של PTC בחשיבות של שיתוף פעולה בין האקדמיה לתעשייה. אני מתחיל את היום במשרד בקריאת פידבקים מלקוחות, בודק אם יש תלונות ובקשות מיוחדות, ומוודא שכל פנייה מטופלת.

ישיבת צוות דוקומנטציה ב-PTC.

ישיבת צוות דוקומנטציה ב-PTC. צילום: יח"צ

11:00 מאוד חשובה לי עבודת הצוות, ולכן, בכל יום אני מקיים שיחה אישית עם מישהו אחר, ופעם בשבוע אנחנו מקיימים ישיבת צוות רחבה. הצוות שלנו מגוון וכולל עולים מארצות הברית, ערבים, דתיים וחילונים, שמתעדים את מוצרי החברה. התיעוד שלהם מתורגם ל-10 שפות, בהן שפות אירופיות, וגם סינית, יפנית וקוראנית.

12:30 ארוחת צהרים. יש במרכז החדש קפיטריה שכולה קירות זכוכית, והיא צופה למפרץ חיפה.

נפגשים בקפיטריה של מרכז הפיתוח של PTC בחיפה.

נפגשים בקפיטריה של מרכז הפיתוח של PTC בחיפה. צילום: יח"צ

13:30 פגישת עבודה גלובלית – אנחנו עובדים עם כמה צוותים ממרכזי הפיתוח של PTC בארצות הברית ובהודו, ומקפידים על פגישות עבודה קבועות.

17:30 נוסע הביתה ומתחיל את המשרה השנייה שלי, כ-"נהג הסעות" של הבנות לחוגים.

משפחת פחורי.

משפחת פחורי. צילום: אלבום משפחתי

19:00 מאחר שאנחנו חברה גלובלית והלקוחות והספקים שלנו נמצאים בכל העולם, אני מקיים מדי פעם בערבים פגישות בזום.

21:00 זה הזמן להוריד הילוך ולהירגע – אני אוכל עם אשתי ארוחת ערב קלה, ואנחנו צופים ביחד בסדרות בטלוויזיה – והולכים לישון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים