פייבר תוקיר פרילנסרים שעשו מיליונים דרכה

תעניק עיטור פלטינה לפרילנסרים עם הכנסות של מעל ל-5 מיליון דולר ועיטור זהב על הכנסות של מעל מ' ד' ● אלי לב, עורך וידיאו מישראל, גם הוא בין המוערכים - הרוויח כ-1.5 מ' ד' מאז שהחל לעבוד עם פייבר ב-2015

מוקירה את הפרילנסרים שעשו מיליונים דרכה. פייבר.

פייבר (Fiverr) – זירת מסחר גלובלית מקוונת, שמתווכת מתן שירותים בהחל מ-5 דולרים – הכריזה אתמול (ד') על השקת Breakthrough Achievement, שהיא תוכנית שחוגגת את ההישגים יוצאי הדופן של הפרילנסרים בפלטפורמה שלה.

מעתה, אחת לשנה, פייבר תעניק את עיטור הזהב לפרילנסרים מרחבי העולם, עם הכנסות של מעל למיליון דולר בשנה. לפרילנסרים שיגיעו להכנסות של מעל 5 מיליון דולר בשנה, פייבר תעניק את עיטור הפלטינה היוקרתי.

עולם העבודה החדש: מאפשר הצלחה חסרת תקדים

על פי מחקר של Harvard Business Review Analytic Services ו-פייבר, פרילנסרים מהווים קרוב ל-20% משוק העבודה כיום, ועד לשנת 2027 יהוו כמחצית משוק העבודה. התוכנית החדשה נועדה לחגוג את ההצלחה של הפרילנסרים המובילים בפלטפורמה של פייבר, שהצליחו לבנות קריירה משגשגת, תוך שהם נהנים מחופש ובחירה רבה יותר.

מיכה קאופמן, מנכ"ל ומייסד פייבר: "פרילנסרים הם אבן היסוד של פייבר ושל האקוסיסטם. זוכי Breakthrough Achievement לשנת 2024 הם לא רק פרילנסרים מצליחים, הם יזמים פורצי דרך שמהווים הוכחה חיה לאפשרויות הרבות הטמונות בעולם העבודה החדש. אנחנו רוצים להוקיר את המחויבות שלהם לנהל את החיים שלהם ללא פשרות, ולפעול בכישרון, תשוקה ועבודה קשה. בעוד קהילת הפרילנסרים צומחת, אנחנו גאים לשתף פעולה עם פרילנסרים מובילים שמייצרים אפיקי צמיחה והזדמנויות לעסקים ברחבי העולם, ומתמלאים בהשראה כל יום מחדש מהמסירות והלהט שכשרונות כאלה מביאים לפלטפורמה שלנו".

זוכי Breakthrough Achievement השנה

זוכי תוכנית Breakthrough Achievement לשנת 2024, הם קבוצה בינלאומית מובחרת של פרילנסרים מ-35 מדינות, המייצגים את המגוון, החדשנות והפוטנציאל הטמון בקהילה, וכוללים גם נציגות ישראלית.

בין השירותים הדיגיטליים של מצטייני הפלטפורמה, ניתן למצוא גרפיקה ועיצוב, שיווק דיגיטלי, כתיבה ותרגום, תכנות, וידיאו, אנימציה, ועריכת סאונד.

בין הזוכים: אלי לב, עורך וידיאו מישראל, שהתחיל לעבוד דרך פייבר כשהשתחרר מהצבא ו-9 שנים אחרי, לדבריו, הוא עובד על עשרות פרויקטים במקביל. כל בוקר הוא נהנה לקחת את הילדה לגן ומטפל גם בתינוק הקטן שלו ושל זוגתו.

עוד זכו בין השאר אדיטיה גופטה, שותפה מוסמכת של Shopify מהודו, שהגדילה את הכנסותיה פי 200 בזכות פייבר; בו ואליס – מפיק מוזיקה אמריקני, שהיה מועמד לפרס גראמי ונהג לעבוד באולפן שלו עד השעות הקטנות של הלילה – שהחזיר את השליטה על החיים ועל לוח הזמנים שלו בזכות פייבר; לורן מיקל, קופירייטרית ותסריטאית מדרום אפריקה, שפרשה מעבודתה בתאגיד כדי להיות הבוסית של עצמה בפייבר; אמ.ג'יי, שחקן, דובר, מדריך כושר ומנחה פודקאסט אמריקני, שעזב עבודה במשרה מלאה לטובת גיוס עבודה דרך בפייבר. וראווי שארמה, מומחה SEO מאוסטרליה, שהגדיל את העסק שלו ל-100 עובדים באמצעות פייבר.

במקביל להשקת תוכנית Breakthrough Achievement – שאמורה לתשמש מקור השראה עבור פרילנסרים בתחילת הדרך – יתקיים וובינר בנושא פיתוח קריירה בפייבר. בוובינר, בהנחייתו של טרי רייס, מומחה לפיתוח עסקי ממגזין Entrepreneur ושותף של פייבר, ישתתפו פרילנסרים מובילים שיחלקו את התובנות והניסיון שלהם בנושא.

בין המשתתפים: ויקטוריה קרול, מדובבת מקצועית מארה"ב; סייד ארסלאן עלי שאה, מעצב גרפי מפקיסטן; תומס אדוארד, מעצב גרפי מבריטניה; ומיג'ל זאגייר, מעצבת מותג מסינגפור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים