בקרוב תוכלו ליצור בווטאספ אוואטר AI אישי

שירות המסרים המיידיים הפופולרי שבבעלות מטא יציע תכונה שתאפשר יצירת אווטאר ייחודי באמצעות תמונות ותיאור קצר ● הפיצ'ר זוהה בפיילוט באנדרואיד אך עדיין בפיתוח, כך שייתכן שייקח זמן עד שיגיע לווטסאפ שלכם

יצירת אווטאר באמצעות AI. בקרוב תוכנה דומה תוצע בווטסאפ.

ווטסאפ (WhatsApp) עומדת להציע להמשתמשיה בקרוב תכונה חדשה, בשם Imagine Me, שתאפשר להם ליצור אוואטרים באמצעות יכולות בינה מלאכותית. הכלי החדשני צפוי להעניק למשתמשים את היכולת לייצר אווטרים מותאמים אישית, באמצעות מודל ה-AI Lama של החברה האם מטא.

על פי דיווחים במדיה העולמית, התכונה נחשפה על ידי WABetaInfo כשהיא נבדקת כבר כעת בגרסת הבטא העדכנית ביותר של אפליקציית המסרים המידיים באנדרואיד.

מחולל האווטאר החדש ומבוסס ה-AI יאפשר למשתמשים לעצב את עצמם בסיוע הגדרות שונות, ולמשל למקם את האווטאר שלהם ביער או בחלל, כך לפי דברי WABetaInfo. כמו כן התכונה עתידה לספק להם יכולות דומות לאלו שכבר קיימות באפליקציות אחרות מונעות בינה מלאכותית כמו Lensa AI או כמו תכונת הסלפי Dreams של סנאפצ'ט (Snapchat). הכלי שפיתחה מטא, כך דווח, מתיימר לספק רמה דומה של התאמה אישית לאוואטרים שייצרו משתמשי ווטסאפ.

כדי ליצור אווטרים מותאמים אישית שלהם, המשתמשים יצטרכו להעלות סט בודד של תמונות סלפי, וכך יאפשרו לאמן את ה-AI של מטא בהתבסס על נתוניהם האישיים. לאחר ההגדרה הראשונית, הם יוכלו ליצור את האווטרים המותאמים אישית שלהם על ידי הקלדת הפקודה "Imagine Me" ולאחריה תיאור של ההגדרה הרצויה בצ'אט מול Meta AI. בנוסף, בשיחות ווטסאפ רגילות, משתמשים יוכלו להשתמש בפקודה "Meta AI@ Imagine Me", על מנת להפעיל את הפיצ'ר.

ומה עם פרטיות המשתמשים?

ככל הנראה כדי להרגיע חששות ברורים בדבר פרטיות, הפעלת התכונה הזו צפויה להיות אופציונלית, ותדרוש מהמשתמשים להפעיל אותה דרך הגדרות הווטסאפ שלהם. למשתמשים תהיה גם שליטה על התמונות  שלהם, עם אפשרות למחוק אותן דרך הגדרות Meta AI בכל עת.

הדגש המסוים על פרטיות ושליטה של ​​המשתמש במידע שלו, אמור להבטיח חוויה מאובטחת וחלקה. עם זאת, כפי שדיווחנו היום (ה'), השבוע אסרה ברזיל על מטא לעשות שימוש בדאטה של אזרחיה לצורך אימון מודלי הבינה המלאכותית שלה, וזאת בדיוק מאותה סיבה – מפאת חשש להפרת המידע של אזרחיה.

הכוונה של מטא לגרום למשתמשים לייצר אוואטרים מתמונות עדכניות שלהם בהחלט יכולה להוות דאגה נוספת למי שפרטיותם חשובה להם, ולגופים המגינים על משתמשים מפני פגיעה בפרטיות המידע שלהם.

מועד השחרור הסופי של תכונת הסלפי החדשה עדיין לא צוין. כדאי לקחת בחשבון כי בהתחשב בלו"ז המתמשך של השקת התמיכה בצ'אטבוט של Meta AI ושל היכולות ליצירת תמונות AI בזמן אמת ב-ווטסאפ – עליהן דיווחנו כבר באפריל כי הן כבר ממש מעבר לפינה – ייתכן שיחלוף זמן מה עד שתכונת האווטאר תהפוך לזמינה לכל וגם למשתמשים בישראל. עם זאת, בדיווחים השונים נטען כי הזמן המארך בין פיילוט לתכונת AI לבין הצעתה בפועל לגולשים מקור בסך הכל בגישה זהירה שנועדה להבטיח חווית משתמש חלקה ומאובטחת, ושהיא תוצא של למידה מבעיות העבר שחוו מפתחות עם כלי AI ג'נרטיביים עד היום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים