עובדים ומנהלים רבים בהיי-טק הפגינו למען החטופים

הם קיימו הפגנה במתחם שרונה והשתתפו באירועים שונים במסגרת יום השיבוש למען החזרת החטופים משבי החמאס ● דרור סלעי, ממובילי המחאה: "זה הצ'אנס האחרון להתעשת ולעשות את המעשה הכי מתבקש - להציל את חייהם"

אנשי היי-טק בהפגנה היום (א').

עובדי ומנהלי היי-טק רבים השתתפו היום (א') ביום השיבוש למען החזרת החטופים, במלאות תשעה חודשים לחטיפתם ב-7 באוקטובר. הם קיימו הפגנה משלהם במתחם שרונה בתל אביב והצטרפו לפעילויות הנוספות שארגן מטה החטופים כחלק מיום זה. כמו כן, הם צפויים להשתתף בהפגנה שעתידה להתקיים ב-19:00 מול שער בגין של הקריה בתל אביב ובצעדה שאמורה לצאת משם לערך ב-20:00.

מטרת יום השיבוש היא לקרוא לממשלה לקבל את ההסכם שנמצא על השולחן, שבמסגרתו תוכרז הפסקת אש ואם הוא יכובד במלואו, ישוחררו 120 החטופים והחטופות שנמצאים.ות בשבי החמאס בעזה. כחלק מהפעילות חסמו המשתתפים צמתים ברחבי הארץ, שמו כרזות על גשרים והפגינו מול ביתו של יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, שהחליט שלא לקיים שביתה כללית במשק למען החזרת החטופים.

לפי מטה מחאת ההיי-טק, מעל 150 חברות היי-טק וקרנות הון-סיכון אישרו לעובדיהן להשתתף ביום השיבוש על חשבון העבודה. אנשי המטה מונים ברשימה זו, בין היתר, את וויקס, למונייד, האניבוק, מאנדיי, רדיס, אפספלייר, מטא, פאפאיה גלובל, נטורל אינטליג'נס, ריסקיפייד, קלטורה, ביזאבו וקרנות הון-הסיכון Team 8, קומרה קפיטל, בסמר, פיטנגו, ויולה, דיסראפטיב ו-TLV Partners.

ממטה מחאת ההיי-טק נמסר כי "הנושא החשוב ביותר כיום למדינת ישראל הוא החזרת החטופות והחטופים – לפני הכול. אנחנו מפצירים בממשלת ישראל ובעומד בראשה לגלות אומץ ומנהיגות, ולהאיץ את המשא ומתן, כדי להציל את אחינו ואחיותינו מידי החמאס. החברה הישראלית לא תתאושש לעולם ללא חזרתם אלינו. אנחנו מציינים תשעה חודשים לחטיפת אזרחים ואזרחיות, חיילים וחיילות מישראל לגיהינום החמאס. תשעת החודשים הללו מסמלים, למרבה הזוועה, את הנורא מכל עבור הנשים הצעירות, שנאנסו בשבי. אין לנו עוד זמן לבזבז".

דרור סלעי, ממובילי מחאת ההיי-טק, ציין כי "מזה תשעה חודשים אחינו ואחיותינו נמצאים בגיהינום. עובדי ועובדות ההיי-טק יצאו היום לרחובות, יחד עם אלפי אזרחים אחרים, בכדי לדרוש מהממשלה והעומד בראשה לגלות אומץ ומנהיגות, ולעשות את הכול על מנת להחזיר את החטופים למשפחותיהם. בזמן שהצפון והדרום מופקרים, ההיי-טק והכלכלה בקריסה – עכשיו זה הצ'אנס האחרון להתעשת, לקחת אחריות ולעשות את המעשה הכי מתבקש: להציל את חיי החטופים והחטופות שלנו". סלעי קרא לממשלה: "תחזירו את כולם הביתה ואחר כך תחזירו את המנדט לעם".

תגובות

(13)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פיכסוש

    תפסיקו לנסות להנדס תודעה דרך התקשורת. אף אחד שאני מכיר לא תומך בחסימת כבישים ושביתות כדי להחזיר חטופים. וזה לא אומר שלא אכפת לנו מהחטופים, אבל זו לא הדרך להחזיר אותם. אם כבר ארגון צו 9 זה הכיוון

  2. בלתי קורקטי

    נו באמת, חבורת אנרכיסטים וגיבוי להקת כתבני החצר של החלול

  3. עמיר

    הפגנה פוליטית נגד נתניהו,שום קשר לחטופים ולכן הרוב המכריע לא השתתף

  4. משה

    הם הפגינו בשביל להפיל את הממשלה ולא שום סיבה אחרת. כל פעם ממציאים תירוץ אחר, אבל המטרה אותה מטרה. פעם זה רפורמה, פעם חטופים, פעם פרשת צוללות מומצאת ופעם סתם כי יום חמישי או שבת. סתם אליטה שמפחדת שינתקו אותה מעטיני המדינה.

  5. פרובוקטור

    בקלפי, הפתק של ראשי טכנולוגיית העלית ושל מוכרים בדוכנים בשוק שווי ערך, אם שניהם טורחים לבוא להצביע.

  6. הייטקיסט ותיק

    ופטריוט אמיתי וכל מי שכמוני - וזה הרוב המוחלט בקרב אנשי הייטק - לא הפגין ולא יפגין, לא יחליש את השלטון, הארץ או העם לעולם!

  7. איציק

    לא היה שום שיבוש. התנועה זרמה חלק בכל הארץ. הכל הצהרות שחבל ש"עיתונאים" מקבלים מהדובר ומיד מפרסמים. אלו בדיוק אותם שמות של חברות שהפגינו לפני שנה נגד הממשלה. גם בתמונה רואים שהם ממש לא הרבה. הדאגה לחטופים היא אצלם במקום השני. קודם כל רוצים להפיל את הממשלה. הכל פוליטי!

  8. עפר

    אז חברות הייטק משתתפות בשיבושי תנועה בזמן מלחמה הקטר של המשק מפריע לתנועה חבל

  9. עופר

    תסתכלו על התמונה ותגידו האם זו הפגנה לטובת החטופים "ההי טק נופל - כולם נופלים" איך זה קשור? וכותב הכתבה והעורך - לא רואים את זה? לוקחים את משפחות החטופים בשבי של אנשים פוליטיים שמוכנים לשרוף את המדינה לא למדו כלום מ - 7/10

  10. פטריוט ישראלי

    יש גם כאלו שלא הפגינו - והם הרוב המשמעותי של עובדי ההייטק, צריך לומר את זה. הם פטריוטים ישראלים, משרתי המדינה ודואגים לחטופים - לא פחות מהמפגינים

    1. חבל

      נו באמת, גם כאן במה לפייק. יש אלפים בתעשיה שחושבים אחרת , וחסימות היו בבועה של קפלן רוטשילד

  11. נו באמת

    הפגנה פוליטית שמתודלקת ע'י התשקורת. חבל שגם אתם נותנים חזה במה. הגיע הזמן לעבור לגיקטיים

אירועים קרובים