אפל מתעכבת עם שדרוג ה-AI הגדול של סירי

השדרוג המיוחל של הסייעת הקולית - שאמור להסתייע ב-Apple Intelligence - לא יגיע אפילו בגרסת בטא למפתחים עד האביב בשנה הבאה

עוד יקח זמן רב עד שתשודרג ב-GenAI. סירי.

למרות שאפל הציגה בגאווה גדולה של Apple Intelligence – לקראת השקת הדור החדש של הטלפונים שלה, וכן לקראת השקת iOS 18 – השילוב של סירי (Siri), הסייעת האישית הכה מפורסמת, בתוך העולם החדש הזה של הבינה המלאכותית עדיין רחוק מאוד משדרוג ממשי.

בהשקה סירי אמורה לקבל שינויים מינוריים בלבד בעיצוב, ובגישה שלה ל-ChatGPT, אבל לא מעבר לזה. רוב התכונות יגיעו רק בשנה הבאה, בסביבות אפריל-מאי. למעשה, אפילו בוחני הבטא של החברה לא יזכו להתחיל לבדוק את סירי החדשה לפני ינואר 2025.

לפי אפל, וכפי שהציגה את הדברים ב-WWDC האחרון, סירי אמורה להשתלב לעומק כמעט בכל האפליקציות שהענקית מקופרטינו מציעה במכשירים שלה, עם יכולת הבנה גבוהה במיוחד לאנשים, אירועים וגם מיקומים, וכן יהיה לה את כל המידע הנדרש כדי להפעיל אירועים ופונקציות באפליקציות – ובאמצעות שיחה קולית חופשית לחלוטין.

למעשה, בדוגמאות שבהן משתמשת אפל כדי להציג את העתיד של סירי היא מראה הוראות מורכבות ביותר עם חיבור לאביזרים בבית חכם: "שלחי את התמונות מהמסיבה ביום שישי אל ג'וש"; "תשלחי את הכתבה שאני קורא עכשיו ליניב, ותאחלי לו מזל טוב"; "תפעילי את האור באמבטיה" ואחרי כמה שניות "תעממי את האור ב-50%" – וסירי תדע שזו הוראה נמשכת; ועוד.

עכשיו רק נותר להמתין בסבלנות לפחות עוד שנה כמעט כדי לראות אם אפל מצליחה לממש את זה – אם לאו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים