וואן מטמיעה ERP פריוריטי בעמידר החדשה

הטמעת המערכת בפרויקט נעשית תוך ביצוע התאמות לצרכים ולדרישות הספציפיות של עמידר החדשה, והוא נערך בשיתוף חברת הייעוץ מטאור ● היקף הפרויקט: מיליוני שקלים

טלי סימון, סמנכ"לית הכספים בעמידר החדשה

חטיבת FBC מקבוצת וואן טכנולוגיות מטמיעה מערכת ERP בענן של פריוריטי (Priority) בעמידר החדשה. הפרויקט החל באחרונה וצפוי להסתיים בתחילת 2025. לאחר סיומו הוא ישרת כ-100 משתמשים בכלל אתרי הארגון, והיקפו הכספי מוערך במיליוני שקלים.

עמידר היא חברה ממשלתית שנוסדה ב-1949, וכיום היא משמשת כזרוע ביצוע לאומית, אשר מנהלת את הדיור הציבורי עבור משרד הבינוי והשיכון. עוד היא מנהלת את נכסי רשות הפיתוח עבור רשות מקרקעי ישראל, את מקבצי הדיור של משרד העלייה והקליטה ועוד.

הטמעת המערכת בפרויקט נעשית תוך ביצוע התאמות לצרכים ולדרישות הספציפיות של עמידר החדשה, והוא נערך בשיתוף חברת הייעוץ מטאור. מערכת פריוריטי תחליף מערכת לגאסי והיא תספק לעמידר החדשה מענה מוכלל ויכולת אינטגרטיבית לניהול תהליכים עסקיים על בסיס אמת ארגונית אחת ומנגנוני בקרה משופרים. זאת, תוך קבלת שקיפות מלאה וגישה נוחה למאגר המידע הארגוני.

קבוצת וואן תספק לעמידר החדשה שירותי הקמה, הטמעה, הפעלה ותחזוקה של מערכת ה-ERP. המודלים שיוטמעו כוללים, בין היתר: ניהול פיננסי, ניהול תקציבים ובקרה, רכש, ניהול מכרזים והתקשרויות, נדל"ן, לוגיסטיקה, ניהול ועדות רכש, תחזוקת מבנים ועוד.

לדברי טלי סימון, סמנכ"לית הכספים בעמידר החדשה, "הפרויקט נועד להמשיך לשפר ולייעל את פעילותה העסקית של החברה, וזאת במטרה לטייב את השירות הניתן ללקוחותינו. בעזרת הטמעת מערכת ה-ERP החדשה, נוכל לשפר תהליכים ולבצע בקרות וניהול משימות בצורה איכותית יותר, תוך מתן מענה לצרכים התפעולים השונים. אלה ועוד יאפשרו לנו להעניק שירות טוב יותר, פנימה והחוצה. נמשיך לפעול לשיפור תהליכים ולרווחת לקוחות החברה".

עודד סנדלר, מנכ"ל FBC, חטיבת הפריוריטי של וואן טכנולוגיות

עודד סנדלר, מנכ"ל FBC, חטיבת הפריוריטי של וואן טכנולוגיות. צילום: חזי רגב

עודד סנדלר, מנכ"ל FBC, חטיבת הפריוריטי של וואן טכנולוגיות, אמר, כי "הפרויקט יאפשר לעמידר החדשה להאיץ תהליכים ולשפר את הגמישות והיעילות התפעולית. המערכת הותאמה לתהליכים ולצרכים הספציפיים של עמידר החדשה והיא תסייע לה רבות לעמידה ביעדים ואף להרחבה עתידית של הפעילות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים