שלושה סמנכ"לים חדשים בחטיבת הטכנולוגיות של מגדל ביטוח ופיננסים

מאיה רפפורט מצטרפת למגדל כסמנכ"לית דאטה ו-AI ● טל לנגביץ אברהם תשמש כסמנכ"לית דיגיטל ● אמיר לוי יכהן כסמנכ"ל תשתיות טכנולוגיות

מימין: מאיה רפפורט - סמנכ"לית דאטה ו-AI, טל לנגביץ אברהם - סמנכ"לית דיגיטל, אמיר לוי - סמנכ"ל תשתיות טכנולוגיות - מגדל ביטוח ופיננסים.

מגדל ביטוח ופיננסים מודיעה על השלמת תהליך למינוי סמנכ"לים חדשים בחטיבת הטכנולוגיות בחברה, בניהולו של משה מורגנשטרן. זאת, כחלק מתפיסה אסטרטגית מבוססת דיגיטל ודאטה.

מאיה רפפורט מצטרפת למגדל כסמנכ"לית דאטה ו-AI. לרפפורט מומחיות בתחומי הדאטה וה-AI וינסיון עשיר בהטמעת טכנולוגיות חדשניות ומינוף דאטה לשיפור תהליכים עסקיים ותפעוליים. בתפקידיה הקודמים ניהלה את תחומי המוצר, האסטרטגיה והדאטה בבנק לאומי, ב-פפר ובחברות סטארט-אפ בתחום הפינטק. מדובר במינוי ראשון בישראל בענף הביטוח של סמנכ"לית לתחום ה-AI, וזאת על מנת להאיץ את היכולות והשימושים של החברה ב-AI לטובת שיפור הפעילות העסקית והיכולת התחרותית של החברה.

טל לנגביץ אברהם מצטרפת למגדל כסמנכ"לית דיגיטל, חדשנות וחוויית לקוח. ללנגביץ ניסיון רב בהובלת טרנספורמציה דיגיטלית וחדשנות בארגונים גדולים. בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"לית תחום דיגיטל וחדשנות במנורה מבטחים והיא מביאה עימה ניסיון ניהולי עשיר מאוד בתחומי דיגיטל, חדשנות, חוויית לקוח ופיתוח מוצרים ותהליכים חדשניים.

אמיר לוי מצטרף למגדל כסמנכ"ל תשתיות טכנולוגיות. ללוי ניסיון וידע רב בניהול וקידום תשתיות וטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות בתחומי הביטוח והפיננסים. בתפקידו האחרון שימש לוי כסמנכ"ל תשתיות טכנולוגיות בהראל חברה לביטוח. לוי יוביל את פיתוח וקידום התשתיות הטכנולוגיות והתאמתן לאסטרטגיה העסקית והטכנולוגית של החברה.

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל מגדל ומנהל חטיבת הטכנולוגיות, ציין לרגל המינויים, כי "המינויים החדשים והמשמעותיים בחטיבת הטכנולוגיות נועדו להאיץ את יישום האסטרטגיה הטכנולוגית של החברה, הממוקדת בדיגיטל, בדאטה ובחוויית לקוח ולקדם את האסטרטגיה העסקית של החברה. מדובר במינויים של מנהלים מקצועיים מהשורה הראשונה, המובילים בתעשייה, אשר יאפשרו לנו לקדם ולשפר את הפעילות העסקית והיכולת התחרותית של החברה. אני מאחל בהצלחה רבה למנהלים החדשים ואין לי ספק שכבר בקרוב נוכל להביא בשורות משמעותיות לענף".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חיים

    אתר האינטרנט שלהם אחד הגרועים שיש דרוש לא סמנכל אלה מנכל

אירועים קרובים