בזק בינלאומי תשווק ותיישם את פתרונות אטרה בארץ ובחו"ל

החברה פיתחה פתרונות לניהול מערכי IT מבוססי AI ● פלטפורמת ה-SaaS של אטרה משלבת יכולות לניהול וניטור חומרה ונקודות-קצה מרחוק, תמיכה טכנית, ניהול קריאות ויצירת אוטומציות

מימין לשמאל: עומר פוקס, סמנכ"ל שותפויות עסקיות באטרה; ומשה פורת, דירקטור פיתוח עסקי וחדשנות בבזק בינלאומי.

בזק בינלאומי חתמה באחרונה על הסכם לשיווק פתרונות של אטרה (Atera) הישראלית, המפתחת פלטפורמה מבוססת AI לניהול, חיזוי, מניעת תקלות וקריאות שירות למערכי מחשוב בארגונים.

אטרה מספקת פתרון הוליסטי אשר כולל מערכות שליטה מרחוק (RMM), ניהול קריאות שירות (Service Desk) וניהול כולל של מערכות המידע בפלטפורמה אחת הוליסטית וקלה לתפעול.

במסגרת ההתקשרות בין החברות תציע בזק בינלאומי ללקוחותיה בישראל ובחו"ל את הפתרונות לניהול מערכות המידע וניהול קריאות השירות Service Desk, תוך שימוש בפתרונות מתקדמים וקלים להטמעה.

"בזק בינלאומי שמה לה למטרה להביא את החדשנות בתחום ניהול מערכות המידע וניהול קריאות שירות", אומר משה פורת, דירקטור פיתוח עסקי וחדשנות בחברה. "אנו שמחים על ההזדמנות לשלב כוחות עם חברת טכנולוגיה ישראלית מובילה כ-אטרה, שותפות שתחזק את מגוון הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים והחדשניים שאנחנו מביאים ללקוחותינו, בעיקר ללקוחות ה-B2B, ובו בזמן תגדיל את נתח השוק עבורנו".

פורת הוסיף: "שיתוף הפעולה ההדוק של אטרה עם מיקרוסופט, יחד עם יכולת הבינה המלאכותית אשר אטרה משלבת במערכות שלה, הופכים את השותפות למעניינת ואסטרטגית עוד יותר עבור בזק בינלאומי, שמנהלת מערך הפצה של מוצרי מיקרוסופט בישראל, ומכירה היטב את הערך של יכולות הבינה המלאכותית עבור לקוחותיה. אנו מתרגשים להביא פתרונות טכנולוגיים מהשורה הראשונה ללקוחותינו, תוך כדי הגדלת שיתוף הפעולה עם חברת טכנולוגיה ישראלית, כחול לבן, במיוחד מעולמות ה-AI".

"אטרה גאה ושמחה על השותפות החדשה עם בזק בינלאומי. אין לי ספק שלקוחות ישראלים רבים יוכלו ליהנות מהשילוב המנצח בין הטכנולוגיה המתקדמת של אטרה לניהול מערכות מידע, הפתרונות והשירות של בזק בינלאומי ללקוחותיה", אמר עומר פוקס, סמנכ"ל שותפויות עסקיות באטרה. "אנחנו מצפים לשיתוף הפעולה הזה ובטוחים שהוא יניב צמיחה משמעותית לאטרה בשוק המקומי וגם מעבר לים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים