לא רק טלוויזיות: TCL החלה להפיק סרטים באמצעות AI

יצרנית הטלוויזיות TCL הופכת גם למפיקת סרטים – באמצעות חברה בת בשם TCLtv+ Studios, שמטרתה להפיק סרטים באמצעות בינה מלאכותית, וחלקם יהיו כנראה באורך מלא - והם יהיו מבוססים על תוכן מקורי

לכידת מסך מסרטון ה-AI הראשון של TCL - "הודעה בבוט".

יצרנית הטלוויזיות TCL נחשבת לאחת המובילות כיום בעולם, ועכשיו היא גם הופכת למפיקת סרטים. היא הקימה חברת בת בשם TCLtv+ Studios, שמטרתה להפיק סרטים באמצעות בינה מלאכותית, וחלקם יהיו כנראה באורך מלא – והם יהיו מבוססים על תוכן מקורי.

לפי TCL, המרכז הראשון שבנתה תחת החברה החדשה כבר מעסיק כמה מקצועני הנפשה, מומחי אפקטים ויזואליים וכמובן מהנדסי בינה מלאכותית. את התחום מנהל עבור החברה כריס רגינה, שהיה בעבר מנהל תחום היצירה המקורית בנטפליקס וגם סגן נשיא בכיר להפקות מקורית בשיתוף פעולה עם צד שלישי ב-NBCUniversal.

הסרטים שתפיק החברה מיועדים בינתיים רק לערוץ הפרטי של החברה: מי שרכש את הטלוויזיות של החברה, המבוססות על Google TV, כבר מכיר את ערוץ הזרמת המדיה TCLtv+.

הסרט הראשון עליו הכריזה החברה נקרא "התחנה הבה פריז", ומדובר בסרט רומנטי קצר שהקולות עבורו יוקלטו בידי שחקנים מקצועיים. אבל עוד לפני כן שחרר הסטודיו סרטון מדע בדיוני קצר בן קצת יותר מארבע דקות, שנקרא "הודעה בבוט" והוא יוצג לראשונה בערוץ ב-18 בחודש – אבל כבר הגיע ליו-טיוב.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים