מעבד ה-AI של AMD ישולב במחשבי ה-+Copilot הבאים של HP

בחודש הבא תשיק HP את OmniBook Ultra, שיכלול את מעבד Ryzen AI 300 של AMD, המתחרה במעבדי ה-Snapdragon X של קוואלקום

מחשב ה-OmniBook Ultra של HP עם מעבד AI של AMD.

כחודש לאחר ההשקה הגלובלית של מחשבי ה-Copliot+ PC הראשונים, המבוססים על מעבדי ה-Snapdragon X של קוואלקום, מכריזה HP על כך, שבאוגוסט הקרוב היא כבר תשיק נייד חדש שתואם לתקן של מיקרוסופט, אבל כזה שמבוסס על מעבד x86 חדש מבית AMD.

מדובר במחשב OmniBook Ultra חדש, נייד צרכני ברמה הגבוהה ביותר שמציעה החברה, והוא יגיע עם מעבד Ryzen AI 300 שעליו הכריזה AMD בכנס קומפיוטקס האחרון, והוא מתחרה ישירות במעבדי ה-ARM החדשים שמציעה קוואלקום.

עם 32 גיגה-בייט זיכרון ועם שני חיבורי Thunderbolt 4, שמאפשרים העברת נתונים בקצב של עד 40 גיגה-ביט  לשנייה, ועם שבב גרפי מובנה חזק למדי בדמות Radeon 800M -מחשב זה אמור להיות אחד מראשוני ה-Copilot+ PC שמבוססים על מעבדי x86, וב-HP מספרים שמעבד ה-NPU שלו יציע ביצועים חזקים יותר מאלו של ה-Snapdragon X – עם עוצמת מחשוב בינה מלאכותית של עד 55 TOPS לעומת 45 TOPS של המחשבים שכבר הגיעו לשוק.

המחשב יגיע עם מסך LCD בגודל 14 אינץ' ברזולוציית 2240×1400 פיקסלים, ובין השאר יציע מצלמת רשת באבחנה גבוהה מאוד של 9 מגה-פיקסל וכן תמיכה במערכת האודיו המתקדמת DTS:X Ultra. הסוללה, בנפח עבודה של 68 ואט/שעה, אמורה לפי HP להספיק ל-13 שעות עבודה ממוצעת.

המחיר יהיה גבוה יחסית, ויעמוד על 1,450 דולר עבור התצורה הבסיסית שלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים