להיות מנמ"רית בחברה בענף גברי – ולהצליח

הטיפים של פאני דוד, מנמ"רית קבוצת תדהר, לפריצת גבולות: "אתגרי את עצמך; קחי על עצמך פרויקטים מורכבים; למדי תמיד והתעדכני בטכנולוגיות חדשות; השמיעי קולך והביעי את דעתך"

פאני דוד, מנמ"רית קבוצת תדהר

"תקרת הזכוכית הקיימת בפני נשים היא מעין מחסום פיסי בלתי נראה. הוא כל הזמן קיים. יש לי אסטרטגיה לשבירת תקרת זכוכית זו, ואחת מדרכי הפעולה שלה היא 'השמיעי קולך – והביעי את דעתך בישיבות ובדיונים'", כך אמרה פאני דוד, מנמ"רית קבוצת תדהר.

דוד דיברה במפגש פורום הנשים WIT מבית אנשים ומחשבים, שנושאו היה "תקרת הזכוכית – בראש שלך". מפגש הפורום נערך אתמול (ג') במשרדי תדהר ברעננה, בהשתתפות יותר מ-100 נשים בכירות, והנחתה אותו גילי שלזינגר, מנהלת חטיבת SaaS באורקל ישראל ומובילת הפורום.

דוד אמרה כי היא בתחום ה-IT זה כשני עשורים, וכי היא מנמ"רית הקבוצה מזה שנתיים וחצי. בעברה הייתה מנתחת מערכות ומנהלת פרויקטים וכן מנהלת מדור פיתוח בתחום הדיגיטל, ולפני תדהר עבדה, בין השאר, באמדוקס ובהפניקס. פרויקט שערך צוות ה-IT בראשותה זכה באות הצטיינות בטקס מצטייני המחשוב 2024 של אנשים ומחשבים, בקטגוריית דיגיטל וחדשנות.

"תדהר", ציינה דוד, "היא קבוצת הנדל"ן הפרטית הגדולה בישראל ומונה כ-1,000 עובדים. היא חולשת על תחומים רבים, ותחתיה פועלות חברה קבלנית, חברה יזמית, חברה שעוסקת בעבודות גמר, התחדשות עירונית ונכסים מניבים שבבעלותה. הקבוצה מטפלת בכל שרשרת הערך של עולם הנדל"ן, משלב הייזום, דרך הבנייה, המסירה, בדק ועוד. אנו עוסקים בהרבה מאוד תחומים בעולמות הנדל"ן, והעשייה היא מגוונת. בתוכה, יש עיסוק נרחב בטכנולוגיה, אנו משקיעים בכך רבות, כדי להביא לתנופה ולצמיחה".

"בין עקרונות המסע שלי", פירטה דוד, "יש כמה: להיות עצמאית בשטח – אין משהו שאני לא יכולה להשיג; קצת חוצפה לא תזיק – איני חוששת מלומר את דעתי; אני מאמינה בעצמי; להתגבר על הקושי באיזון בית-קריירה; ולנתץ סטריאוטיפים, כמו, למשל, אלה העוסקים ביכולות הטכנולוגיות של נשים".

לדברי דוד, "כדי לשבור את תקרת הזכוכיתיש לעשות כמה דבריםהעצמה אישיתהקרנת ביטחון לגבי המסוגלותנטוורקינג (רישות) – לייצר רשת קשרים רחבהמנטורינג – למצוא את האדם שהכי נכון לך ללמוד ממנוולתת עזרה ויעוץ למי שמבקש ממךלחשוב על העתיד – ולחלום בגדול"

דוד סיימה בכמה טיפים שלה, המסייעים, לדבריה, "לפריצת גבולות: אתגרי את עצמך; קחי על עצמך פרויקטים מורכבים; למדי תמיד והתעדכני בטכנולוגיות חדשות; השמיעי קולך והביעי את דעתך".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים