סלברייט רוכשת חברה אמריקנית – לטובת פעילות בממשל הפדרלי

החברה הישראלית רכשה את Cyber Technology Services האמריקנית והקימה חטיבה ייעודית למגזר הממשלתי בארה''ב ● גורמים בשוק העריכו את שווי העסקה בעשרות בודדות של מיליוני דולרים

יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט.

סלברייט (Cellebrite) הישראלית – העוסקת בחקירות דיגיטליות עבור המגזר הציבורי והפרטי – רכשה את Cyber Technology Services (ר"ת CyTech) האמריקנית. זאת לטובת העמקת החדירה שלה לגופי הממשל הפדרלי בארה"ב.

CyTech הוקמה ב-2002, ועוסקת בתחום השירות ובפורנזיקה דיגיטלית. היקף העסקה לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותה בעשרות בודדות של מיליוני דולרים.

כחלק מהמהלך, סלברייט הקימה חטיבה ייעודית לפתרונות פדרליים. לחברה הישראלית יש כבר לקוחות  במערכת המשפט האמריקנית, בגופי הביטחון, המודיעין, ובסוכנויות אזרחיות-פדרליות אחרות.

עובדי CyTech יהוו חלק מהחטיבה החדשה שהוקמה. בראש היחידה החדשה יעמוד אריק זקוויץ, המוביל את עסקי סלברייט במגזר הפדרלי בארה"ב מ-2020. ב-2023, הלקוחות הפדרליים בארה"ב היוו כ-19% מההכנסות השנתיות החוזרות של סלברייט במגזר הציבורי – עלייה של 21% מהשנה הקודמת.

ליחידה החדשה הוקמה גם מועצת מנהלים של דירקטורים בלתי תלויים: לוטנט גנרל בדימוס קן טובו, לשעבר מפקד יחידת "הכומתות הירוקות" שעמד בראש מפקדת הכוחות המיוחדים של צבא ארה"ב; ד"ר בארי ווסט, לשעבר מנמ"ר ומנהל אבטחת מידע במשרדי הסחר וביטחון המולדת בארה"ב; מארק פרר, לשעבר סמנכ"ל תפעול ראשי של סאפ (SAP); וברברה גרווה, שהייתה חברת ועדת החקירה של ה-FBI על אירועי ה-9/11, וכן כעוזרת התובע הכללי של ארה"ב. 

"הקמת היחידה הייעודית מדגישה את המחויבות האסטרטגית שלנו למגזר הפדרלי, שהוא בעל תפקיד קריטי – כדי לסייע לנו להגביר את ביטחון הציבור", אמר יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט, "צעד זה, לצד ההשקעות שאנו מבצעים במסגרת תהליך קבלת הסמכת FedRAMP (הרשאה למכור שירותי ענן לממשל האמריקני), נועד לתת מענה לצרכים המתפתחים של הלקוחות הפדרליים שלנו בארה"ב, ולאפשר עוד הזדמנויות לשיתוף פעולה אתם בשנים הקרובות. המטרה היא שלגופי הממשל הפדרלי יהיו את כלי החקירות הדיגיטליות הטובים ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים