מוטי קירשנבאום מונה למנמ"ר סופר פארם

לאחר 18 שנים, יוסי כהן מסיים את תפקידו כסמנכ"ל הארגון ומערכות המידע של רשת הפארמה הגדולה

מוטי קירשנבאום, סמנכ"ל מערכות המידע של סופר פארם.

יוסי כהן, סמנכ"ל הארגון ומערכות המידע של סופר פארם, מסיים את תפקידו לאחר 18 שנים, וישמש כיועץ ופרויקטור בתחומים שונים בחברה. לתפקיד סמנכ"ל מערכות המידע, המנמ"ר, שלה מונה מוטי קירשנבאום.

קירשנבאום שימש מנמ"ר בקבוצת פז בארבע השנים האחרונות. לפני כן הוא היה במשך שש שנים מנמ"ר תמי4 (שטראוס מים). הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב ו-UCI. בטרם הצטרף לשטראוס מים, קירשנבאום ניהל את היחידות הגלובליות של תחומי הדאטה, ה-BI וה-CRM בטבע, ולפני כן הוא היה מנהל פרויקטים באמדוקס ומפתח תוכנה באינטל.

בתקופתו של קירשנבאום בשטראוס מים הוחלפו כל מערכות הליבה המיושנות שלה בפלטפורמות ענן והוטמע CRM חוצה חברה, מבוסס סיילספורס, ששינה את מודל ההפעלה שלה ופישט תהליכים מסורבלים. כמו כן, החברה השלימה טרנספורמציה דיגיטלית ובנתה מסע לקוח דיגיטלי שלם בעולמות השירות והאי-קומרס – מה שמקנה לה יתרון תחרותי ובידול בשוק.

קירשנבאום הגיע לפז והצטרף להנהלת ארגון שהיה בעבר חברת דלק והתרחב להיות גם חברת קמעונאות פיננסית, עם קניית פרשמרקט. הוא ניווט את החזון הטכנולוגי-עסקי של פז, ביצע מתיחת פנים משמעותית ליחידת הטכנולוגיה שלה ומימש חידושים טכנולוגיים-עסקיים, שמגיעים לרמת ניהול חנות ה-Yellow (רשת חנויות הנוחות של החברה) הבודדת, כולל פיקוח על חדר השירותים בכל אחת מהן.

כהן הצטרף לסופר פארם לאחר שפרש מצה"ל כאלוף משנה, בתום שירות בן 27 שנים בחיל האוויר. בתפקידו האחרון בצבא הוא היה רמ"ח תקשוב של החיל. בסופר פארם הוביל כהן פרויקטים חוצי ארגון וטכנולוגיים רבים, ביניהם הקמה של: מערך הלוגיסטיקה, מערך הקופות והשירות העצמי, מחסנים רובוטיים ורובוטי בית מרקחת, תשתיות ומערכות אתר האונליין והמרקטפלייס של החברה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מושיקו

    לקחתי שבוע חופש מהעבודה,להבין מה כתוב פה ומה ששבר אותי,סופית,היה המנמ"ר

  2. אורן שובע

    יוסי היקר המון הצלחה בהמשך דרכך! התרומות שעשית ביחד עם הצוות המופלא שלך זאן פול ניר ואחרים לטובת קידום החדשנות והיציבות של רשת סופרפארם הביאו את הרשת למיקומה המוביל עסקית וטכנולוגית והן ישארו לדורות קדימה יישר כוח. בברכה אורן.

אירועים קרובים