הסטארט-אפ Waltz גייס 24 מיליון דולר

החברה - שפיתחה פלטפורמה לרכישת נדל"ן להשקעה בארה"ב - הוקמה כדי ספק פתרון שיסייע "לשפר את התהליך עבור אזרחים זרים ולעשות אותו פשוט, קל ומהיר", כך לפי המנכ"ל והמייסד יובל גולן, יזם ומומחה נדל"ן

מייסד ומנכ"ל Waltz, יובל גולן, יזם ומומחה נדל"ן חוצה גבולות.

חברת הסטארט-אפ Waltz – המפתחת פלטפורמה לרכישת נדל"ן להשקעה בארה"ב על ידי משקיעים זרים לא אמריקנים – הכריזה באחרונה על גיוס של 24 מיליון דולר, שנועד כדי לקדם את פעילותה.

הגיוס כולל סיבוב סיד בסך 11.5 מיליון דולר, בהובלת קרן TLV Partners, וסיבוב מסדרה A בסך 12.5 מיליון דולר, בהובלת קרן Aleph. בסבבים השתתפו למעלה מ-40 אנג'לים בולטים נוספים ומשקיעים פרטיים, בהם אופיר ארליך, טלמון מרקו, אייל ליפשיץ וגיל ברק.

חוויה פשוטה ונוחה לרכישת נדל"ן להשקעה בארה"ב

הפלטפורמה של Waltz מתיימרת לספק למשקיעים חוויה פשוטה ונוחה לרכישת נדל"ן להשקעה בארה"ב. הפלטפורמה מקנה פתרון מלא, לאחר שהלקוח מאתר את הנכס אותו הוא מעוניין לרכוש. התהליך מתחיל עם Waltz דרך 'ערכת משקיע' דיגיטלית, בתהליך האורך כ-20 דקות. הערכה כוללת יצירת יישות עסקית בארה"ב, אימות זהות מרחוק, קבלת חברה באחריות מוגבלת (LLC), עם מספר זיהוי מעסיק (EIN), וקבלת אישור עקרוני למשכנתא, שמאפשרת להתחיל בתהליך הגשת ההצעות לנדל"ן המבוקש. לאחר מכן, הלקוח מקבל, דרך Waltz, חשבון בנק אמריקני דיגיטלי, אשר מקל על תהליך גביית שכר דירה, תשלומי מיסים מקומיים ועוד. החשבון מגובה (מבוטח) עד 250 אלף דולר דרך ה-FDIC.

בנוסף, בפלטפורמה של Waltz הלקוח יכול להמיר מט"ח בקלות, בתוך מספר שניות ללא עמלות, בשערי מט"ח תחרותיים. תהליך הרכישה מסתיים בתקופה קצרה מ-30 יום, באופן דיגיטלי וללא צורך במפגשים פיזיים.

באמצעות Waltz, משקיעים זרים יכולים לקבל משכנתא או מימון מחדש עד 70% משווי הנכס. המשכנתא בנויה על תזרים המזומנים והתשואה הפוטנציאלית של הנכס, ללא התלות הרגילה של תלוש משכורת בארה"ב, ללא SSN או מספר ביטוח לאומי. בנוסף, כל השלבים הכרוכים בסגירת העסקה, כמו בדיקה, רישום בעלות וביטוח נכס, מתרחשים אף הם באופן דיגיטלי לחלוטין. לאחר קניית הנכס, הלקוח יכול לראות את ביצועי הנכס בפלטפורמה של Waltz, והחברה מחברת את לקוחותיה לחברת ניהול נכסים מקומית, אשר משמשת כ"רגליים של הלקוח על הקרקע", ויכולה לעזור למצוא שוכרים, מבצעי תיקונים ויועצי מס. לאורך כל התהליך החברה מספקת דו"ח מפורט על הסטטוס של העסקה.

ההשקעה בנדל"ן בארה"ב עד כה: הליך ארוך ומסורבל

היקף רכישות הנדל"ן בארה"ב על ידי אזרחים לא אמריקנים מוערך ביותר מ-53 מיליארד דולר בשנה. על אף הביקוש הגדול והרצון להשקיע בארה"ב, תהליך הרכישה והמימון כרוך בשלבים רבים וניירת אינסופית. משקיעים רבים מוותרים כי התהליך ארוך ומסורבל, ואחרים מחליטים לממן את העסקה במזומן וללא מינוף, כדי להקל על התהליך (42% מהמשקיעים הזרים מוותרים על מימון, לעומת 26% אמריקנים). רבים מהם נופלים בתהליך, או שמוכרים לא מעוניינים למכור להם בגלל תהליך הסגירה המסורבל. 

Waltz, שמעוניינת להנגיש את ההשקעה ללקוחותיה, מובלת על ידי המייסד והמנכ"ל יובל גולן, יזם ומומחה נדל"ן חוצה גבולות. במשך 18 השנים האחרונות הוא חי בשמונה מדינות וניהל פעילויות ב-18 מדינות (אירופה, המזרח התיכון וארה"ב). בנוסף, הוא בנה וביצע עסקאות בשווי של מעל מיליארד דולר, בעבודה עם חברות Fortune 500 עולמיות, ממשלות, עסקים קטנים ובינוניים, קרנות הון סיכון, וסטארט-אפים.

בחברה 24 עובדים, עם מרכז פיתוח בתל אביב, HQ עסקי במיאמי, פלורידה, ועובדים נוספים באירופה וארה"ב. 

"בימינו ניתן להשקיע בכל אפיק בלחיצת כפתור, אלא אם אתה אזרח זר המנסה להשקיע בנדל"ן בארה"ב", הסביר גולן, מייסד ומנכ"ל Waltz. "על רקע הניסיון שלי לקנות ולהשקיע בנדל"ן במדינות שונות בעולם ובארה"ב, הבנתי שאני רוצה לשפר את התהליך עבור אזרחים זרים ולעשות אותו פשוט, קל ומהיר. כולנו אנשים עם עיסוקים מרכזיים בחיינו, שבונים את עתידנו הכלכלי, בזמן שהתהליך שובר אותנו ואין שום סיבה לכך. זהו שוק נדל"ן מבוקש מאוד, וכעת, משקיעים יכולים להפוך את ההון שלהם לעתיד הכלכלי עליו הם חולמים, בזמן שאנחנו מטפלים עבורם ברגולציות, חוקים, בנקאות וניירת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים