סבן דיגיטל מרקטינג מקבוצת וואן תייצג ותשווק את blings.io בישראל

blings.io פיתחה טכנולוגיה ייחודית ליצירת וידיאו אינטראקטיבי, המותאם אישית לצרכן בזמן הצפייה ● ההסכם נועד להרחבת נתח השוק בענפי השיווק והשירותים הדיגטליים בישראל

מימין לשמאל: יניב סבן, מנכ"ל סבן דיגיטל מרקטינג מקבוצת וואן, ויונתן שרייבר, מנכ"ל blings.io.

חברת סבן דיגיטל מרקטינג מקבוצת וואן טכנולוגיות, המתמחה בייעוץ ומתן שירותים בתחום השיווק הדיגיטלי, חתמה על הסכם להפצה ושיווק בלעדי בישראל של טכנולוגיית הסטארט-אפ הישראלי blings.io. הפתרונות של blings.io מבוססים על טכנולוגיה ייחודית ועונים על הצורך המתגבר בשיווק פרסונלי, בכך שהם מאפשרים ליצור ולהפיץ ללא הגבלה סרטוני וידיאו אינטראקטיביים, המותאמים אישית למאפיינים של כל צרכן במהלך הצפייה.

מותגי-על כמו מטא, מרצדס-בנץ, ברגר קינג, מקדונלדס, ליגת ה-NBA, אסתי לאודר, BBVA, סינגפור איירליינס, Live Nation ורבים אחרים כבר משתמשים בטכנולוגיה של blings.io ליצירה והפצה של מיליוני סרטוני וידיאו פרסונליים ברחבי העולם. כל סרטון שנשלח ללקוח הקצה מבוסס דאטה בזמן אמת, ולמעשה נוצר ו"נתפר" בזמן הצפייה, לפי המאפיינים של כל צרכן באופן אישי.

בשוק הישראלי החברה פעלה עד כה באופן ישיר, אולם במקביל להרחבת פעילותה בחו"ל ופתיחת סניף חדש בניו יורק, הנהלת blings.io החליטה להפקיד את הפעילות העסקית והמקצועית בארץ בידי החברה המתמחה בכך – סבן דיגיטל מרקטינג.

"בשנים הקרובות כל אדם בישראל יכיר ויפגוש את מהפכת הווידיאו הפרסונלי"

יונתן שרייבר, מנכ"ל blings.io: "לאור הניסיון והיכולות המוכחות שלהם בייעוץ והפצת חדשנות לענף השיווק הדיגיטלי, מצאנו את 'סבן דיגיטל מרקטינג' מקבוצת וואן טכנולוגיות כשותף המתאים ביותר לניהול הפעילות שלנו בישראל, ואנו מצפים לעשרות לקוחות שיצטרפו בשנה הקרובה למהפכת הווידאו האינטראקטיבי שלנו. בשנים הקרובות כל אדם בישראל יכיר ויפגוש את מהפכת הווידיאו הפרסונלי, ואנו גאים להוביל אותה בארץ ובחו"ל עם טכנולוגיה כחול-לבן".

יניב סבן, מנכ"ל סבן דיגיטל מרקטינג מקבוצת וואן טכנולוגיות: "כולנו מוצפים במסרים שיווקיים מכל עבר, לכן ארגונים צריכים לייצר פנייה מותאמת אישית לצרכן, על מנת ללכוד את תשומת לבו ולייצר קשר ועניין בהצעה שלהם. הטכנולוגיה פורצת הדרך שפיתחה blings.io מאפשרת ליצור את המעורבות האישית הזו באמצעות וידיאו פרסונלי, ואפילו לשנות את התסריט במהלך הצפייה בהתאם לתגובת הצופה. מדובר בטכנולוגיה מהסוג שמנהלי שיווק ודיגיטל חיכו לה שנים, המאפשרת לספק חווייה אינטרקטיבית מותאמת למובייל לצרכני הקצה".

במסגרת ההסכם בין החברות, סבן דיגיטל מרקטינג תפיץ ותמכור ללקוחות בישראל את הפתרונות של blings.io, עם כל מעטפת השירותים של הטכנולוגיה, החל מהפקת הקריאייטיב ועד לתמיכה ושירות ללקוחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים