סי דאטה תפיץ את מוצרי אוקס סקיוריטי בישראל

הפעילות תנוהל תחת חטיבת סי דאטה סקיוריטי, שתפיץ את פתרונות ההגנה על תהליך פיתוח ובניית התוכנה, של אוקס סקיוריטי - אשר פיתחה פלטפורמה לאבטחת שרשרת אספקת התוכנה ופריסת אפליקציות מאובטחות

מימין לשמאל: יניב ברזילי, מנכ"ל סי דאטה סקיוריטי, ודודי אליהו, מנהל סניף ישראל של חברת אוקס סקיוריטי.

סי דאטה (C-Data) – חברת ההפצה מהגדולות והמובילות בישראל להפצת פתרונות מחשוב, אבטחת מידע, וציוד הקיפי – ממשיכה לגדול ולהרחיב את הפעילות בשוק הישראלי, ומוסיפה לפורטפוליו הפתרונות את מוצרי אוקס סקיוריטי (OX Security).

סי דאטה ו-אוקס סקיוריטי חתמו באחרונה על הסכם הפצה, כאשר הפעילות תנוהל תחת חטיבת סי דאטה סקיוריטי (C-Data Security).

אוקס סקיוריטי, המתמחה בפתרונות הגנה על תהליך פיתוח ובניית תוכנה, פיתחה פלטפורמה לאבטחת שרשרת אספקת התוכנה ופריסת אפליקציות מאובטחות. הפלטפורמה מסייעת להגן על תהליך פיתוח התוכנה מפני מתקפות סייבר, ובפרט מפני מתקפות שרשרת האספקה.

תפיץ את מוצרי אוקס סקיוריטי בישראל. סי דאטה.

תפיץ את מוצרי אוקס סקיוריטי בישראל. סי דאטה.

הפלטפורמה של אוקס מספקת את היכולות הבאות: זיהוי סיכוני אבטחה ופגיעויות לאורך כל שרשרת הפיתוח, נראות מלאה בממשק יחיד וטיפול בסיכוני אבטחה מוקדם ככל האפשר; תעדוף סיכונים ופגיעויות על פי חשיבות עסקית, ניתוח סביבת הפיתוח ובניית האפליקציות והצלבת מידע על איומים בזמן אמת; אוטומציה של פתרונות אבטחה, סיוע לצוותי פיתוח בתכנון ובניית תוכנה מאובטחת וחיסכון בזמן ומשאבים.

לדברי יניב ברזילי, מנכ"ל סי דאטה סקיוריטי: "החתימה עם חברת אוקס סקיוריטי היא חלק ממהלך אסטרטגי להרחבת תחומי הפעילות של חברת סי דאטה בתחום אבטחת המידע, סייבר ופתרונות ענן. הבחירה ב-אוקס סקיוריטי תסייע לשותפים שלנו להכין את לקוחותיהם להגנה מפני המתקפות ההולכות ונהיות מתוחכמות מיום ליום".

לדברי דודי אליהו, מנהל סניף ישראל של חברת אוקס סקיוריטי: "החיבור ביננו לסי-דאטה תואם את אסטרטגיית הפעילות בישראל. אנו בטוחים ששותפות זו תסייע לנו להמשיך ולצמוח בישראל, לשביעות רצונם של הלקוחות והשותפים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים