עמותת מחשבה טובה מסכמת שנה של תוכניות נוער בלוד

בין ההצלחות: פיתוח מיזם חדשני בשם Badger System – מערכת תצפית חסכונית ● קבוצת נערים מהעיר, המשתתפת בתוכנית אקו-טק, זכתה במקום הראשון בתחרות הארצית

תמונה קבוצתית - אנשי עמותת מחשבה טובה וחברת ESC BAZ עם בני.ות הנוער המשתתפים בתוכניות של העמותה בלוד.

השבוע נערך אירוע סיום של מגוון תוכניות נוער מבית עמותת מחשבה טובה בעיר לוד, בהשתתפות מנכ"ל עיריית לוד, אהרון אטיאס, ונציגים מהעירייה, אסף מחלב, מנכ"ל חברת ESC BAZ, המאמצת ומלווה קבוצות נוער בעיר לוד, נציגים  מבתי הספר, ותושבי העיר.

באירוע הדגימו בני.ות הנוער את המיזמים שיזמו ופיתחו במהלך שנת הפעילות של התוכניות.

באירוע לקחו חלק משתתפים ומשתתפות ממגוון תוכניות לבני נוער שמפעילה העמותה בעיר, בהן אפ טויו (App 2u) – תוכנית הכשרה לנערות, ואקו-טק (Eco-Tech) – תוכנית המשלבת יזמות וטכנולוגיה. רק לאחרונה זכתה קבוצת נערים מהעיר, המשתתפת בתוכנית אקו-טק, במקום הראשון בתחרות הארצית.

בני.ות הנוער חשבו על אתגרי המלחמה והשמדת ציוד יקר ערך של מצלמות על ידי האויב, ומתוך כך פיתחו את המיזם החדשני Badger System. מדובר במערכת תצפית המוטמנת באדמה ובנויה כמו פריסקופ. המערכת חבויה בקרקע, אך עמוד שיוצא ממנה ומורכב ממראות משדר לה את מה שנמצא מעל פני האדמה. כך שבמקרה של גילוי המערכת ופגיעה בה, נדרש יהיה לתקן רק את החלק החשוף, והיקף הנזק ועלויות התיקון יצטמצמו משמעותית. פיתוח מערכת תצפית ייחודית זו התבצע בליווי ותמיכתה של חברת ESC BAZ. בסיום האירוע העניק להם מנכ"ל  החברה, אסף מחלב, את פרס הזכייה במקום הראשון – מחשב נייד חדשני לכל אחד מחברי הקבוצה.

מחלב סיפר להורים על כך, "שהנערים והנערות שלומדים במרכז בלוד הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחברה. אני מבקש לומר תודה, זו זכות גדולה להיות חלק מהתהליך החינוכי שהילדים עוברים, לפגוש את הילדים שלכם, יש לכם ילדים מופלאים, סקרנים, חכמים מאוד ולנו את הזכות לטעת בהם עוד נדבך – לטעת בהם את הרצון ואת הידיעה שהם מסוגלים ויכולים. מי ייתן שתמשיכו לפתח את החזון לפתח ולקדש את הדו קיום המרגש הזה שיש פה. חברת ESC BAZ  תמשיך לעמוד לצדכם בכל שעה, בכל צורך ובכל עניין".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים