נדב צפריר מונה למנכ"ל צ'ק פוינט

צפריר הוא בעל ניסיון עשיר בעולם הסייבר, ומאחוריו חברות רבות ופיקוד על 8200 ● הוא יחליף בחודש דצמבר את גיל שויד, שיהפוך ליו"ר פעיל

נדב צפריר, המנכ"ל הנכנס של צ'ק פוינט.

צ'ק פוינט הודיעה היום (ד') על מינויו של מנכ"ל חדש – תא"ל (מיל') נדב צפריר, לשעבר מפקד יחידה 8200.

צפריר נבחר לתפקיד המנכ"ל בתום הליך בן חמישה חודשים, לאחר שגיל שויד, מייסד החברה, הודיע בחודש פברואר על פרישתו מהתפקיד והפיכתו ליו"ר. יש לציין שצפריר ייכנס לתפקיד המנכ"ל בדצמבר השנה ויצטרף לדירקטוריון החברה, לאחר אישור אסיפת בעלי המניות בפגישתה הקרובה. באותו המועד שויד יעבור לתפקיד יו"ר פעיל של הדירקטוריון.

ב-10 השנים האחרונות צפריר שימש כמייסד ושותף מנהל של קרן Team 8 – שלצד היותה קרן השקעות היא בונה חברות בתחומי הסייבר, ה-AI, הדאטה, הבריאות הדיגיטלית והפינטק. באחרונה היא הכריזה על גיוס שלוש קרנות בהיקף כולל של 500 מיליון דולר – מה שהביא את סך הנכסים המנוהלים שלה למעל מיליארד דולר.

צפריר הקים, השקיע ושימש כיו"ר של 71 חברות סייבר, בנוסף לעשרות חברות שבהן הוא תמך וייעץ להן בתחומים שונים. קודם לכן הוא שירת במשך 25 שנים בצה"ל והשתחרר בדרגת תת אלוף. משנת 2019 הוא משמש כיו"ר הדירקטוריון של סולראדג' טכנולוגיות.

שויד: "אני מעריץ את ההישגים של צפריר"

שויד אמר כי "אנחנו משלימים היום תהליך מעמיק של איתור מנכ"ל, לאחר שבחנו מועמדים מרחבי העולם, ומצאנו את האדם המושלם לתפקיד. צפריר הוא דמות מובילה בתעשיית הגנת הסייבר העולמית מזה יותר מעשור. בזמנים שבהם התגורר בתל אביב ובניו יורק, הוא הפך לאחד האנשים המוערכים בקהילת מנהלי אבטחת המידע. צפריר הקים והוביל חברות סייבר רבות, ושיתף פעולה עם חברות הסייבר הגדולות בעולם. אני מעריץ את הישגיו וכישורי המנהיגות שלו ומאמין שהוא האדם הנכון להוביל את צ'ק פוינט לגבהים חדשים. אנחנו מאוד שונים ומאוד משלימים זה את זה – וה מושלם. אני רוצה שינוי בצ'ק פוינט והוא האיש המתאים להוביל אותו". בתשובה לשאלה מדוע הוא לא בחר מנהל מבפנים לתפקיד המנכ"ל אמר שויד כי "יש אצלנו מועמדים טובים, אבל לא בטוח שהם מוכנים לתפקיד מנכ"ל צ'ק פוינט עכשיו. בנוסף, מדי פעם צריך לרענן, ומישהו מבחוץ מביא רוח חדשה".

צפריר ציין כי "צ'ק פוינט היא חלוצה שעיצבה את הגנת הסייבר המודרנית, מוקד וחממה של חדשנות. במהלך העשור האחרון שיתפתי פעולה עם מובילי הגנת סייבר עולמיים וצוותיהם, וראיתי באופן אישי את המאמצים האדירים שלהם להגן על רשתות עולמיות מפני תוקפים מתוחכמים. אני מלא יראת כבוד לעבודתם של אנשי הגנת הסייבר, ולארגונים שלהם מגיעה ההגנה הטובה ביותר. בעולם רווי סערות, על סף נקודת האצה משמעותית של בינה מלאכותית שמגדירה מחדש את חיינו, הגנת סייבר צריכה להיות חוד החנית, יותר מאי פעם. צ'ק פוינט ממוקמת באופן ייחודי להוביל את השלב הבא של הגנת הסייבר בעולמנו המורכב, ואני מצפה בקוצר רוח לעבוד עם ההנהלה המקצועית של החברה ועם שויד".

היזם הסדרתי יובל שחר, יו"ר Team8 והמשקיע הראשון בה, הגיב למינויו של צפריר ואמר כי הוא "יצר, הקים והשקיע בעשרות חברות מובילות במסגרת Team8 ורשם הצלחות רבות לצידן. אנחנו בטוחים שהוא ימשיך להוביל, ומצפים לראות את הפרק הבא בהצלחתו". בין ההצלחות ששחר מתכוון אליהן: האקזיטים של ג'ם סקיוריטי, סיגניה וחברות נוספות; היותו של צפריר יו"ר קלארוטי (הוא גם היו"ר לש סולאראדג', שלא נמצאת בפורטפוליו החברות של Team8); הובלת שלושה סבבי גיוס של Team8; ופיתוח תחומים נוספים בפעילות החברה – מעבר לתחום הסייבר, שבו היא התחילה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים