חדש באדובי: כלי AI חדשים ל-Photoshop ול- Illustrator

התכונות החדשות של אדובי מאפשרות למשתמשים לתאר את מה שהם רוצים בעזרת הנחיות קצרות ולקבל טקסטורות או תמונות שנוצרו על ידי בינה מלאכותית, שבלעדיה היה לוקח שעות ליצור

ליצור תמונות AI ב-Photoshop.

אדובי שחררה אתמול כלים חדשים של Firefly – כלי ה-GenAI שלה, ל-Photoshop ול-Illustrator, שמאפשרים למעצבים גרפיים דרכים נוספות להשתמש במודלי הבינה המלאכותית של החברה. התכונות החדשות של אדובי מאפשרות למשתמשים לתאר את מה שהם רוצים בעזרת הנחיות קצרות ולקבל טקסטורות או תמונות שנוצרו על ידי בינה מלאכותית, שבלעדיה היה לוקח שעות ליצור.

בזמן שאדובי מגבירה באינטנסיביות את רמת הבינה המלאכותית בתוכנות שלה, החברה פועלת בזהירות מול מהמשתמשים הנאמנים שלה, שמרגישים מאוימים על ידה. החברה אימנה את Firefly על יצירותיהם של עובדים יצירתיים רבים ואף משלמת לצלמים ולמאיירים של Adobe Stock בונוס שנתי עבור האפשרות הזאת, ואומרת שהיא נוקטת "גישה ידידותית ליוצרים", ומציעה ללקוחות Creative Cloud מספר מוגבל של זיכויים של GenAI מדי חודש ללא עלות נוספת.

ל-Illustrator נוסף כלי חדש בגרסת בטא, בשם "מילוי צורה יוצר", שבו משתמשים יכולים להוסיף פרטים ומרקמים לצורות באמצעות הנחיות טקסט או על ידי בחירת סגנון. התכונה מופעלת על ידי גירסת בטא מעודכנת של דגם Firefly Vector של אדובי, שיצאה גם הוא במקביל.

בתוכנת Photoshop, מחולל הטקסט לתמונה של Firefly הופך לזמין באופן נרחב, והחברה מאפשרת למשתמשים ליצור תמונות AI באפליקציה על ידי לחיצה על "צור תמונה" ותיאור מה שהם רוצים. זה מופעל על ידי דגם Image 3 Foundation של Adobe Firefly והיה זמין בעבר רק בגירסת בטא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים