KPMG ישראל תשווק ותיישם בארץ את פתרונות סאפ

KPMG תטמיע את פתרונות ה-ERP של SAP בענן GROW with SAP ו-RISE with SAP, את הפלטפורמה העסקית-טכנולוגית SAP BTP ופתרונות בעולם ה-CFO, הכוללים פתרונות GRC, ייעוץ מס ביישומי SAP ועוד

מימין: שרון בן ארי, מנהלת שותפים בסאפ ישראל, ואדיר אורן, מנהל פעילות סאפ ב-KPMG ישראל.

פירמת הייעוץ KPMG וחברת היישומים הארגוניים סאפ (SAP), חתמו על שיתוף פעולה אסטרטגי בישראל.

KPMG תטמיע את פתרונות ה-ERP של SAP בענן GROW with SAP ו-RISE with SAP, את הפלטפורמה העסקית-טכנולוגית SAP BTP ופתרונות בעולם ה-CFO, הכוללים פתרונות GRC, ייעוץ מס ביישומי סאפ ועוד.

KPMG העולמית הגדירה את תחום פעילות סאפ כאחד ממנועי הצמיחה המובילים שלה בשנים הקרובות, והסניף הישראלי מצטרף להסכם שנחתם בין החברות כבר ביותר מ-30 מדינות.

הביקוש לפתרונות טכנולוגיים בענן עולה בעקביות בשנים האחרונות וכיום, עם סט פתרונות הענן של סאפ, תסייע KPMG ללקוחות בישראל לתכנן וליישם את המעבר לסביבות הענן השונות במגזרי התעשייה השונים ותטמיע את פתרונות ה-ERP של סאפ בענן – GROW with SAP ו-RISE with SAP, את הפלטפורמה העסקית-טכנולוגית SAP BTP ופתרונות בעולם ה-CFO, הכוללים פתרונות GRC, ייעוץ מס ביישומי סאפ ועוד.

פתרון GROW with SAP מותאם לחברות בצמיחה מהירה ומספק תשתית דיגיטלית מתקדמת, המאפשרת צמיחה מהירה יותר. הפתרון מתאפיין בתהליכים עסקיים גמישים, אנליטיקה מובנית ו-Best Practices בשיטתClean core. פתרון RISE with SAP כולל מוצרים, כלים ושירותים הנדרשים לחברה להאצת המסע שלה לענן, ללא קשר לגודל, למגזר או למידת הדיגיטיזציה שממנה היא מתחילה את המסע ומאפשר לה להתפתח בקצב שלה.

הפלטפורמה העסקית-טכנולוגית SAP BTP היא פלטפורמת ענן רבת עוצמה, המאפשרת לארגונים ליצור, להפעיל ולנהל פתרונות עסקיים בצורה חדשנית ואפקטיבית. היא כוללת מגוון רחב של יכולות כמו ניתוח ופיתוח יישומים, ניהול תהליכים עסקיים, ניהול דאטה, אינטגרציה ועוד.

אנשי המקצוע של KPMG בישראל מסייעים כבר היום בפרויקטים גלובליים ומקומיים בישראל של הפירמה ועל ידי כך, מביאים ערך מוסף מניסיון בתעשיות שונות בעולם. כחלק מהאמון בפתרונות סאפ, גם חברת KPMG עצמה מטמיעה את פתרונות הענן של סאפ בארץ ובעולם.

אדיר אורן, מנהל פעילות סאפ ב-KPMG ישראל, אמר, כי "אנו נרגשים להכריז על שיתוף הפעולה שלנו עם סאפ ישראל כחלק מהפעילות הגלובלית שלנו, ולהציע לשוק המקומי שירותים מתקדמים וייחודיים בסל פתרונות הענן של סאפ. הערך המוסף שנספק ללקוחות בישראל הוא הידע והניסיון של הפירמה, הן בארץ והן בעולם, בתכנון ויישום הטרנספורמציה של לקוחות סאפ לענן. אנו נדע לתת מענה ללקוחות קיימים ולהוביל לקוחות חדשים. אנו נספק פתרונות בעולם ה-SAP BTP ו-SAP Business AI, ניהול סיכונים (GRC) ו-Office of the CFO. אנו מודים מקרב לב להנהלת סאפ ישראל על תמיכתם הנאמנה במסע המרגש והמשותף הזה יחדיו".

שרון בן ארי, מנהלת שותפים בסאפ ישראל, הוסיפה, כי "השותפות עם פירמת KPMG בישראל מהווה צעד נוסף בחיזוק פעילותה של סאפ בשוק הישראלי. צירוף שחקן מרכזי כמו KPMG למארג השותפים שלנו מחזק את מחויבותנו ללקוחות, אשר תמיד נמצאים בראש סדר העדיפויות של SAP, והרצון לספק להם את הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים