חברת אבטחת הענן דאזז גייסה 50 מיליון דולר

הכסף שגויס, שהצטבר עד כה לכ-110 מ' ד', ישמש את החברה הישראלית - אשר פיתחה טכנולוגיה לתיקון אוטומטי של חולשות אבטחה באמצעות בינה מלאכותית - לקדם את התרחבותה לשווקים חדשים

ייסדו את דאזז שגייסה 50 מיליון דולר נוספים. מימין לשמאל: יובל אופיר, סמנכ"ל המחקר והפיתוח; מרב בהט, המנכ"לית; ותומר שוורץ, סמנכ"ל הטכנולוגיות.

חברת הסייבר הישראלית דאזז (Dazz), שפיתחה פלטפורמה לתעדוף ותיקון אוטומטי של חולשות אבטחה באמצעות בינה מלאכותית, הודיעה אתמול (ד') על גיוס הון נוסף בסך 50 מיליון דולר. הגיוס נערך בקרב המשקיעים הקיימים של דאזז, Greylock Partners, Cyberstarts ,Insight Partners ו-Index Ventures, במטרה להאיץ את הפיתוח של הפלטפורמה הטכנולוגית, המבוססת על AI, ולקדם את התרחבותה של החברה לשווקים חדשים. הסיבוב כולל רכיב סקנדרי בסך מיליוני דולרים בודדים. מאז הקמתה גייסה דאזז סכום כולל של כ-110 מיליון דולר.

דאזז פיתחה פלטפורמה מבוססת אוטומציה ובינה מלאכותית לזיהוי, תיעדוף ותיקון מהיר ואפקטיבי של חולשות האבטחה בסביבות הענן בארגונים. הפלטפורמה מרכזת את מיליוני ההתרעות שמתקבלות מכלי זיהוי החולשות השונים בארגון, מתעדפת את החולשות הקריטיות ביותר שדורשות תיקון, ומאפשרת למהנדסים ולמפתחים לתקן אותן באופן אוטומטי – באמצעות ניתוח מקור החולשה ומתן הנחיות ברורות לתיקון שלה, כמו הפנייה לריסורס או לשורת הקוד הרלוונטית. בכך, החברה מקצרת באופן משמעותי את זמני תיקון החולשות ומאפשרת לסגור את פערי האבטחה תוך שעות בודדות. הפלטפורמה של דאזז, שהתמקדה תחילה בחולשות אבטחה בענן, נותנת כיום מענה לכל סביבות הפיתוח ומאפשרת לנהל תהליך הוליסטי ומאוחד בתוך ארגונים.

מייסדים עתירי ניסיון וידע ושנה אחרונה של צמיחה מואצת

דאזז הוקמה ב-2021 על ידי מרב בהט, המנכ"לית, תומר שוורץ, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ויובל אופיר, סמנכ"ל המחקר והפיתוח. לשלושתם ניסיון עשיר בתחום הסייבר – בהט שימשה כמשנה למנכ"ל מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח והובילה את חטיבת אבטחת הענן של הארגון; שוורץ היה אחד מהעובדים הוותיקים באדאלום שנמכרה למיקרוסופט ב-320 מיליון דולר, ולאחר מכן הקים את ארמיס, ששווה 3.4 מיליארד דולר; ו-אופיר שימש כמפקד ביחידת 8200 וכסמנכ"ל המחקר והפיתוח של חברת הסייבר קלארוטי.

בשנה האחרונה החברה רשמה צמיחה מואצת, לרבות עלייה של כ-400% בהיקף ההכנסות השנתיות (ARR) שלה, ומעניקה כיום שירותים לתאגידים מובילים בתחומי הפיננסים, הטכנולוגיה, הבריאות והפארמה, הקמעונאות והייצור – ביניהם BHG Financial, Healthfirst, Taxslayer, Incomm Payments, Dexcom, iCapital, ו-Abnormal Security. החברה מעסיקה כיום כ-125 עובדים במשרדיה בארצות הברית, באירופה ובישראל, וצפויה לגייס לעשרות משרות נוספות בחודשים הקרובים.

מרב בהט, מייסדת ומנכ"לית דאזז: "במציאות בה פרצות אבטחה מתרחשות מדי 11 שניות, ארגונים זקוקים לפתרון שלא רק יזהה את איומי הסייבר המשתנים – אלא גם יתקן אותם. דאזז, שהייתה לחלוצת תחום ה-Remediation (תיקון חולשות אבטחה) בתעשייה העולמית, פיתחה פתרון חדשני לצמצום החשיפה (Exposure) במעטפת ההגנה של ארגונים, והגיוס הנוכחי צפוי לתמוך בהמשך הצמיחה המשמעותית של החברה. אנחנו נרגשים להמשיך ולשתף פעולה עם קרנות הסייבר המובילות בעולם, במטרה לפשט את תהליך תיקון חולשות האבטחה ולעזור ללקוחותינו להילחם במתקפות הסייבר המתבססות יותר ויותר על בינה מלאכותית, באמצעות טכנולוגית הבינה המלאכותית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים