מאסק טוען: "איני תורם 45 מיליון דולר בחודש ל-טראמפ"

"אני מעניק תרומות מסוימות ל-Super PAC, אבל ברמה הרבה יותר נמוכה משצוין", אמר יזם הטק בראיון ל-Daily Wire, בו סיפר שלמעשה הוא הקים את ה-PAC, אבל התכחש לדיווחים על היקף תרומותיו לקמפיין של הנשיא לשעבר

ספגו תלונות רשמיות מאיגוד עובדים. אילון מאסק, מנכ"ל טסלה, והמועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ.

המולטי מיליארדר אילון מאסק, הכחיש באחרונה דיווחים קודמים לפיהם הוא תורם 45 מיליון דולר בחודש ל-PAC (גוף חוץ מפלגתי שפועל לאיסוף תרומות) אשר תומך בקמפיין של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ לקראת הבחירות שיתקיימו בארה"ב בנובמבר.

"מה שדווח בתקשורת פשוט לא נכון", אמר מאסק בראיון עם הפרשן השמרני ג'ורדן פיטרסון ל-Daily Wire השבוע. "איני תורם 45 מיליון דולר בחודש ל-טראמפ".

ההכחשה הזו הגיעה לאחר שה-וול סטריט ג'ורנל דיווח כי מאסק תורם סכום של 45 מיליון דולר בחודש ל-Super PAC ששמו America PAC. דיווח שעורר הדים רבים בארה"ב ובעולם.

במהלך הראיון שנתן יזם הטק המפורסם לפיטרסון – שיצר תהודה רבה גם סביב יחסו לבתו הטרנסג'נדרית, כפי שדיווחנו מאסק הכחיש את היקף התרומה עליו דווח, הודה כי הוא אכן תורם ל-PAC של טראמפ, אך ב"רמה נמוכה בהרבה". לדבריו, למעשה הוא הקים את ה-PAC המסוים, שמטרתו לדבריו היא "לקדם את העקרונות שהפכו את אמריקה לגדולה מלכתחילה".

הביע תמיכה בטראמפ עקב ניסיון ההתנקשות. אילון מאסק.

הביע תמיכה בטראמפ עקב ניסיון ההתנקשות. אילון מאסק. צילום: לכידת מסך מחשבון מאסק ב-X

יצוין כי במרץ האחרון מאסק, שהוא כידוע יזם הטק שעומד בין השאר מאחורי חברות הענק טסלה, SpaceX והרשת החברתית X, הצהיר כי אינו מתכנן לתרום כלל לקמפיינים של הנשיא לשעבר טראמפ או של הנשיא המכהן ג'ו ביידן, שבינתיים פרש והוחלף על ידי סגניתו קמאלה האריס. אלא שלבסוף מאסק החליט בכל זאת לתרום ל-טראמפ, וזאת עקב ניסיון ההתנקשות שחווה המועמד הרפובליקני לנשיאות בעצרת הבחירות בפנסילבניה.

"אני תומך לחלוטין בנשיא טראמפ ומקווה להחלמתו המהירה", כתב מאסק כזכור ב-X בעקבות ניסיון החיסול הכושל.

ככלל, מאסק, שהוא האיש העשיר בעולם ושהונו מוערך בכ-250 מיליארד דולר, ידוע מימים ימימה בעמדותיו השמרניות-ימניות, אך ניכר כי הוא הולך ומתקרב באחרונה לטראמפ. בין השאר נפגשו השניים בחודש מרץ לארוחת בוקר במעונו של נלסון פלץ – תורם אחר של טראמפ – שבפלורידה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים